Deken zakt naar èèn kant
- Senna&Cajra
Deken zakt naar èèn kant
Senna haar deken zakt altijd naar links weg wat is hier aan te doen? Dekens van meerdere merken en ze doen het allemaal.
Ik had het bij Jackie ook altijd, met alle merken dekens, zelfs zijn dure Anky..... Weet ook niet waar het aan ligt.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Thessa Keizer
- Senna&Cajra
Bilkoorde vastmaken, niet gekruist, maar links aan zijn eigen kant, rechts een slag door de linker halen en weer rechts vast maken. Ze vrij kort maken, maar zorg dat er zeker 2 dikke vuisten tussen kunnen om te zorgen dat ze niet insnijden.
Orion staat altijd met dekens zonder kruissingels, alleen de bilkoorden op die manier.
Vaak zie je idd dat paarden die op 1 kant rollen hun deken uit gezakt hebben, of paarden die veel op stal liggen en daar rollen (weinig ruimte, dus omrollen moeilijk). Andere reden kan zijn dat de deken kwa maat ook niet past (te lang in ruglengte en/of te smal in de breedte)
Orion staat altijd met dekens zonder kruissingels, alleen de bilkoorden op die manier.
Vaak zie je idd dat paarden die op 1 kant rollen hun deken uit gezakt hebben, of paarden die veel op stal liggen en daar rollen (weinig ruimte, dus omrollen moeilijk). Andere reden kan zijn dat de deken kwa maat ook niet past (te lang in ruglengte en/of te smal in de breedte)

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Zo doe ik het ook (maar wel met kruissingels) en nooit scheve dekens, hoe gek ze ook doet en hoe veel ze ook rolt.Orion1996 schreef:Bilkoorde vastmaken, niet gekruist, maar links aan zijn eigen kant, rechts een slag door de linker halen en weer rechts vast maken. Ze vrij kort maken, maar zorg dat er zeker 2 dikke vuisten tussen kunnen om te zorgen dat ze niet insnijden.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
En ik doe het voor de keren dat Nis een deken op heeft precies zoals Yvette. Met bilkoorden en kruissingels en deken heeft nog nooit scheef gezeten. En te zien aan de deken wordt er van alles meegedaan, tot modderrollen aan toeyvette schreef:Zo doe ik het ook (maar wel met kruissingels) en nooit scheve dekens, hoe gek ze ook doet en hoe veel ze ook rolt.Orion1996 schreef:Bilkoorde vastmaken, niet gekruist, maar links aan zijn eigen kant, rechts een slag door de linker halen en weer rechts vast maken. Ze vrij kort maken, maar zorg dat er zeker 2 dikke vuisten tussen kunnen om te zorgen dat ze niet insnijden.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Senna&Cajra