welke deken?
welke deken?
heb Marit nu onder haar exzeem deken vandaan,
omdat nu het kouder wordt, ze hem niet meer nodig heeft,
door die deken zit ze nu redelijk gladjes in haar velletje.
maar wil liever niet dat ze een ontzettende dikke vacht krijgt dit ivm het rijden, vooral in de manege, ze zweet erg gauw,
scheren vindt ik geen optie omdat ze dag en nacht buiten staat, en wil geen ladings dekens moeten opdoen,
zou een simpele regendeken hiervoor geschikt zijn?
en echte winterdeken lijkt me ook geen optie omdat ze gewoon haar vacht heeft, en dit waarschijnlijk veels te warm wordt, lijkt me,
wie geeft mij goede tips, moet het qua fjord nog allemaal leren.
omdat nu het kouder wordt, ze hem niet meer nodig heeft,
door die deken zit ze nu redelijk gladjes in haar velletje.
maar wil liever niet dat ze een ontzettende dikke vacht krijgt dit ivm het rijden, vooral in de manege, ze zweet erg gauw,
scheren vindt ik geen optie omdat ze dag en nacht buiten staat, en wil geen ladings dekens moeten opdoen,
zou een simpele regendeken hiervoor geschikt zijn?
en echte winterdeken lijkt me ook geen optie omdat ze gewoon haar vacht heeft, en dit waarschijnlijk veels te warm wordt, lijkt me,
wie geeft mij goede tips, moet het qua fjord nog allemaal leren.
Al mijn dekens zijn maat 185. Fjorden hebben door hun omvang een grotere maat nodig dan je aan de schofthoogte zou denken.
Zie hier foto's van Meline onder de bedoelde deken: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=29688
Zie hier foto's van Meline onder de bedoelde deken: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=29688
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ook hier een ongevoerde regendeken, bevalt prima, de hals wordt nog wel teddy en ij zweet snel met rijden, maar we doen het wat rustiger aan, valt het best mee.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bjørn is 1.46m en heeft 185cm. Heb er een 300gr op liggen, maar hij is dan ook geschoren.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl