opzeggen van stalling

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Abe_

opzeggen van stalling

Bericht door Abe_ » ma 06 okt 2008, 17:35

hoe zit het nou!je zegt je stalling op ,maar je hebt een maand opzeg termijn,maar ben gelijk weg.en je stal word gelijk weer in gebruik genomen.
moet je dan die maand nog betalen of niet,moet je stal eigenlijk niet leeg blijven tot dat die maand voorbij is ?
weet iemand dat,ik hoor het graag? :?
:LHattrick, je kwam op mijn pad. Het verhaal klopte! Blij met jou!

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Fran

Bericht door Fran » ma 06 okt 2008, 17:55

Geen idee, ligt er aan wat voor een afspraken er gemaakt zijn. Als ik weg wil moet ik dat gewoon zeggen en dan vertrek ik. (ze willen het wel liever een aantal weken van te voren weten en je krijgt nooit geld terug). Ze zitten toch zo weer vol.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
yvette

Bericht door yvette » ma 06 okt 2008, 18:50

Kan je niets aan doen. Zou wel netjes zijn als ze je bij een wachtlijst niet aan je opzegtermijn zouden houden, maar dat hoeft volgens mij niet...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Viv

Bericht door Viv » di 07 okt 2008, 05:14

Das een gevalletje helaas pindakaas. Pech voor jou (maar je bent toch al weg) en fijn voor de stalbaas omdat die dubbele huur ontvangt. Je kiest er zelf voor om eerder weg te gaan ipv je maand uit te zitten. Snap best dat zo'n stalbaas de stal niet leeg wil laten staan als er mensen graag in willen.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 07 okt 2008, 11:13

Toen ik weg wilde bij mijn vorige stal zijn we anderhalve maand eerder weggegaan want je moest ook nog eens voor de 1e van de maand opzeggen bij ons. Maar we wilde gewoon weg daar en hebben dus een dubbele stalling gehad! Maar het was ons wel meer als waard hoor want als je eenmaal weggaat dan maar zo spoedig mogenlijk natuurlijk :D

Tja, en als er dan andere mensen in jou stal komen (nou ja paard natuurlijk) dan kan je er denk ik ook weinig aan doen. Maar ik zou dan maar zo denken fijn voor jullie ik heb nu een beter stekkie! En het geld had je anders toch ook wel kwijt geweest als die nieuwe mensen/paard niet eerder gekomen was.
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie