Wie is dit? (en foto's van 2 gewezen toppers)
Wie is dit? (en foto's van 2 gewezen toppers)
Enige jaren geleden heb ik een aantal foto's van Fjordenpaarden gekregen. Dit waren Brusvein, Toddy en het paard dat hieronder staat afgebeeld. Achterop de foto stond St Bastiaan. Heeft iemand enig idee wie dit paard is? De foto's waren afkomstig van iemand uit België.

Laatst gewijzigd door Anita op zo 14 sep 2008, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ivonne (lovemischa) heeft de foto via de mail gezien en zij schreef mij terug: Ik geloof niet dat het Bastian is, die heeft nl bij zijn zebrastrepen een S van Sebastian, en dat zie ik hier niet. Maar het moet wel familie zijn, ik zie er heel veel van Marga in, die uitdrukking, dat ook, die kuif. Misschien moet je hem op FW plaatsen met de vraag wie dit is? ben wel benieuwd.
Dus, wie heeft de oplossing.
Dus, wie heeft de oplossing.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Qua benen, zebrastrepen, donkere voeten en hoofd doet hij mij ook zeggen: Sebastiaan. Enne die S, die tweede van boven is wel S-vormig (liggend).
Ook de hoekige vorm van de achterhand 'klopt'.
Mare Toddy en Brusvein....nu ben ik ook daar erg benieuwd naar
(met name Toddy)
Ook de hoekige vorm van de achterhand 'klopt'.
Mare Toddy en Brusvein....nu ben ik ook daar erg benieuwd naar

Geluk is de vrucht van intens werk
- Cindy+Uniek
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Dat hoofd is sprekend.
Maar kijk ook eens naar de bouw van zijn achterhand,is precies gelijk.
Ben niet zo'n hengstenkenner,maar als ik de plaatjes vergelijk zou ik ook zeggen dat het sebastiaan is.
Maar kijk ook eens naar de bouw van zijn achterhand,is precies gelijk.
Ben niet zo'n hengstenkenner,maar als ik de plaatjes vergelijk zou ik ook zeggen dat het sebastiaan is.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Het móet Sebastian haast wel zijn, ik zie er zóveel van Marga in, dat hoofd. maar ik dacht dat zijn S op de benen duidelijker was.
Eindelijk Toddy in kleur
Wel erg leuk om te zien, Diëgo's vader was Toddy, moeders vader Brusvein. Leuk om ze zo bij elkaar te zien!
Eindelijk Toddy in kleur

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik gok dat de eerste foto Sebastian is. Het hoofd is van opzij precies dat van Nisko. Verder lijtk hij qua bouw wel op andere foto's van Sebastian.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Dit vraagt om een foto.Share schreef:Jeetjuh! ik weet niet meer wie het altijd riep dat Cas veel op Sebastian leek want als dit Sebastian is, (op de eerste foto) dan is het echt 2 druppels met hoe Cas er op dit moment uitziet!!! :j
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco