in de trailer
in de trailer
pakken jullie je paard altijd helemaal in als je naar de keuring gaat? dus transport beschermers, staart beschermer enz?
of gaan ze puur natuur de traielr op?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: in de trailer
Nisko ging altijd puur natuur, maar omdat ze nu een handje ervan heeft om haast op de achterstang te zitten wil ik een staartbandage omdoen. Ik had een neopreen staartbeschermer gekocht, maar die was niet berekend op een FjordenstaartTamara schreef:pakken jullie je paard altijd helemaal in als je naar de keuring gaat? dus transport beschermers, staart beschermer enz?

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Iza krijgt hoge transportbeschermers om, voor de zekerheid (vooral voor het naast de klep stappen bij in en uitladen).
Staart blijft altijd gewoon netjes zonder iets eromheen. Cosimo heeft ze nog nooit omgehad, dus weet ook niet of hij daar rustig bij blijft.
Staart blijft altijd gewoon netjes zonder iets eromheen. Cosimo heeft ze nog nooit omgehad, dus weet ook niet of hij daar rustig bij blijft.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Tjo kreeg transportbeschermers en staartbandage om op de trailer.
Cees doen we nog maar ff puur natuur ivm zn klittebandfobie. Staartbandage ga ik vandeweek kijken hoe hij daarop reageert (niet denk ik) maar die is eigenlijk niet echt nodig.
Tzt hoop ik toch wel transportbescherms om te kunnen doen bij hem. Vind ik zelf wel fijner idee.
Cees doen we nog maar ff puur natuur ivm zn klittebandfobie. Staartbandage ga ik vandeweek kijken hoe hij daarop reageert (niet denk ik) maar die is eigenlijk niet echt nodig.
Tzt hoop ik toch wel transportbescherms om te kunnen doen bij hem. Vind ik zelf wel fijner idee.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Sas krijgt in de trailer voor de keuring altijd lappen om de achterbenen omdat ze die anders onderschijt.
Verder staart in een vlecht of gewoon los, is maar net wat we het makkelijkste vinden.
Als ze anders vervoerd zouden worden waarbij ze niet schoon hoeven te zijn dan hebben ze niets om. ja halster
Anton krijgt altijd staartbandage om omdat die nog wel eens tegen de stang wil duwen met zijn staart.
Verder alles eigenlijk puur natuur.
Verder staart in een vlecht of gewoon los, is maar net wat we het makkelijkste vinden.
Als ze anders vervoerd zouden worden waarbij ze niet schoon hoeven te zijn dan hebben ze niets om. ja halster

Anton krijgt altijd staartbandage om omdat die nog wel eens tegen de stang wil duwen met zijn staart.
Verder alles eigenlijk puur natuur.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Cindy+Uniek
-
Wij hangen ook altijd staart over de stang en een staart bandage. Maar dat is eigenlijk vooral bij langere ritten.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend