Gelukkig ben ik niet de enige die over mn nek gaat van natuurlijk bekappers en de id***en die erin trappen om hun paard zo naar de kl0te te laten helpen. Mijn haren staan meer dan omhoog van het woord NB-er alleen al en ik word er serieus een soort van agressief van
De enige natuurlijk bekapper die er bij mij in komt is een dode.
NOOIT maar dan ook NOOIT dus!!!
Ten eerste krijg je een kwakzalver die na 1 dagje cursus zichzelf NB mag noemen. Hoefsmeden moeten jaren naar school. Waar zou dat voor zijn?
Jouw paard wordt niet natuurlijk gehouden op de verschillende soorten ondergrond waarop de natuurlijke wilde paarden leven.
Ooit wel is van slijtage van gewrichten gehoord of het woord athrose? Moet je vooral op deze leeftijd verandering van de beenstanden door gaan voeren. Is je paard zo
(En ja ze veranderen de beenstand extreem drastisch, desnoods door de voeten tot bloedens toe open te snijden. Zal je paard een lol van hebben

).
Als je paard je lief is maak je je er niet zo makkelijk vanaf en zoek je naar een goede gediplomeerde normale smid en laat je haar niet verpesten door zo'n kwakzalver. Er zijn zat goede smeden in jouw omgeving.