zadel?
zadel?
wat voor een zadel heb jij voor je fjord en waarom?
voordelen/nadelen.
voordelen/nadelen.

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
- Ilonka
Massimo Trail.
Heeft heerlijk brede kussens ideaal qua druk verdeling vooral als je lang op je paard wilt zitten. De zitting is ook zacht dus ook nog eens prettig voor jezelf.
Nadelen? Nog niet achter gekomen na duizenden kilometers, en uren en uren in het zadel.
Heeft heerlijk brede kussens ideaal qua druk verdeling vooral als je lang op je paard wilt zitten. De zitting is ook zacht dus ook nog eens prettig voor jezelf.
Nadelen? Nog niet achter gekomen na duizenden kilometers, en uren en uren in het zadel.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Wintec dressuur en veelzijdigheid. Zijn goede zadels voor niet te veel geld.
De singelstoten gaan gauw kapot, maar daar kun je gewoon leren voor in de plaats laten zetten.
Bij zeer intensief gebruik (endurance) is de zitting wat hard, heb nu een bontje voor mijn kontje (schaap over het zadel). Ook slijt hij dan redelijk snel (vooral onder door de gespen van de singel).
De singelstoten gaan gauw kapot, maar daar kun je gewoon leren voor in de plaats laten zetten.
Bij zeer intensief gebruik (endurance) is de zitting wat hard, heb nu een bontje voor mijn kontje (schaap over het zadel). Ook slijt hij dan redelijk snel (vooral onder door de gespen van de singel).
Morris, mijn superfjord!
-
Hulsenbosch.
Voordeel: hij is heerlijk zacht, goede kwaliteit
Nadeel: Ik wil er nog een bij, en dat is wat duurder.
Voordeel: hij is heerlijk zacht, goede kwaliteit
Nadeel: Ik wil er nog een bij, en dat is wat duurder.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Euroriding Luxor. Zit zacht en heeft een fijne diepe zit en stevige wrongen. Ik heb rugklachten en kan niet op ieder zadel goed zitten. Was wel een strijd om het passend te krijgen op Wanja
. Hij komt zaterdag terug van de zadelmaker en als het goed is heb ik dan een perfect passend zadel voor zowel mij als Wanja.

een pagony haflinger zadel. Zit prima, lange ritten heb ik nog niet gemakt, maar zadel is een fijn zadel , ik zit er stevig in, na een paar malle sprongen en zijn capriolen toen we door de brug zakten.
Zit nog wel te denken om voor boomlos te gaan ooit eens
Zit nog wel te denken om voor boomlos te gaan ooit eens
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik heb op Tea een Barefoot Londen, het dressuurmodel dus.. zit heerlijk!!
Ik gebruik hem alleen op Tea omdat hij voor Jeskim en Bente te lang is.
Voor Jeskim en Bente heb ik dus een thorrowgood. Is net nieuw. Die ligt erg mooi.
Heb ook eens een stubben gehad en verbouwd voor Jeskim, was ook een prima zadel en ze zijn makkelijk aan te passen zodat het goed past.
Heb ook nog een poosje een Wintec gehad op Tea, zat ook prima.. Heb die weggedaan omdat hij niet op Jes en Bente paste en ik voor hun wel een zadel moest hebben..
Ik gebruik hem alleen op Tea omdat hij voor Jeskim en Bente te lang is.
Voor Jeskim en Bente heb ik dus een thorrowgood. Is net nieuw. Die ligt erg mooi.
Heb ook eens een stubben gehad en verbouwd voor Jeskim, was ook een prima zadel en ze zijn makkelijk aan te passen zodat het goed past.
Heb ook nog een poosje een Wintec gehad op Tea, zat ook prima.. Heb die weggedaan omdat hij niet op Jes en Bente paste en ik voor hun wel een zadel moest hebben..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb een op maat gemaakte Stubben voor Nisko, zit heerlijk. Heb ook Ainsley dressuurzadel. Rijdt voor mij heerlijk, maar Nisko kon het nog niet echt waarderen. Moet zadelmaker misschien nog maar ff naar kijken (als die dat wil, volgens hem is alleen Stubben goed *right*)
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!