Welke digitale compacte camera
Welke digitale compacte camera
Nu mijn ouders zelf op vakanti gaan en ik zelf ook 4 weken met de paarden wil ik graag zelf een digitale camera. Normaal pak ik namelijk de goeie vn mijn ouders maar die nemen hem dus mee.
Prijsklasse rond/onder de 150 euro, omdat ik die van mijn ouders gewoon kan blijven gebruiken natuurlijk.
Welke raden jullie aan of hebben jullie zelf?
Sony Cybershot DSC-W120 - Zilver, deze leek me wel wat ivm beeldstabilisatie met de paarden!
Ik hoor het graag van jullie.
Prijsklasse rond/onder de 150 euro, omdat ik die van mijn ouders gewoon kan blijven gebruiken natuurlijk.
Welke raden jullie aan of hebben jullie zelf?
Sony Cybershot DSC-W120 - Zilver, deze leek me wel wat ivm beeldstabilisatie met de paarden!
Ik hoor het graag van jullie.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik zou voor Canon of Panasonic gaan, die doen het erg goed op het moment. Sony heeft z,n eigen type geheugenkaartje wat niet overal in past en duurder is.
En dan heb je nog de keuze, wil je baterij of accu? Is persoonlijk, maar mijn ervaring is dat camera's op accu sneller zijn. Dus meer geschikt voor paarden ook.
En dan heb je nog de keuze, wil je baterij of accu? Is persoonlijk, maar mijn ervaring is dat camera's op accu sneller zijn. Dus meer geschikt voor paarden ook.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Geen ervaringen mee. Maar misschien heb je wat aan www.kieskeurig.nl.
Daar staan revieuws van mensen met dezelfde camera [of welke dan ook]
Daar staan revieuws van mensen met dezelfde camera [of welke dan ook]
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Canon Powershots gaan op batterij! Canon Ixus gaan op accu. Mediamarkt heeft een goeie ixus in de aanbieding voor 149,- dacht ik.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Ik heb de Canon A80 nu al een dikke vier jaar. Hij was toen heel duur (koop je nu een spiegelreflex voor) maar hij is zijn geld zo waard, hij is al een keer flink gestuiterd en behalve een deukje is er niks mee en maakt hij nog steeds prima foto's 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift