Readings
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Readings
Wie weet er een goede, eerlijke en betrouwbaar persoon die readings doet?
En dan wel echte, niet mensen die via via alles over een paard te weten komen. Ik wil graag een reading doen bij Vinga.
De kosten van een reading maken mij niet uit.
En dan wel echte, niet mensen die via via alles over een paard te weten komen. Ik wil graag een reading doen bij Vinga.
De kosten van een reading maken mij niet uit.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- Cindy+Uniek
www.staldanae.nl
www.dierenziel.nl (vriendin van mij staat met haar op stal en zij praat ook echt veel met haar eigen paard, die ook nog leeft, en heeft voor die vriendin van mij ook contact gemaakt met haar overleden paard!)
www.dierenziel.nl (vriendin van mij staat met haar op stal en zij praat ook echt veel met haar eigen paard, die ook nog leeft, en heeft voor die vriendin van mij ook contact gemaakt met haar overleden paard!)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik weet wel iemand die niet eens over internet beschikt.
Heb persoonlijk wat moeite met de achterdocht van mensen. Of je gelooft erin, of niet. Natuurlijk zijn er wel mensen die een slaatje willen slaan uit de goedgelovigheid van mensen. Maar ik vind het soms pijnlijk hoe mensen de vragen zo formuleren dat ze kunnen controleren of iemand het wel echt kan. Alsof je nog een soort bewijs zoekt of zo.
Nou ja, in ieder geval, als je de gegvens wil hebben Andrea, moet je maar even een pb sturen.
Heb persoonlijk wat moeite met de achterdocht van mensen. Of je gelooft erin, of niet. Natuurlijk zijn er wel mensen die een slaatje willen slaan uit de goedgelovigheid van mensen. Maar ik vind het soms pijnlijk hoe mensen de vragen zo formuleren dat ze kunnen controleren of iemand het wel echt kan. Alsof je nog een soort bewijs zoekt of zo.
Nou ja, in ieder geval, als je de gegvens wil hebben Andrea, moet je maar even een pb sturen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Hoop niet dat je reactie op mij slaat Yvet. Ik geloof zeker in readings (en zowizo contact met overledenen), heb er meerdere laten doen na het men-ongeluk met Tjo door mensen die haar totaal niet kenden. Zij zijn helaas te druk met andere bezigheden vandaag de dag.
Dit was puur teval dat ik nancy op bokt tegenkwam en helaas heb ik er genoeg daar die zich uitgeven als reader zijnde en hun info gewoon van bokt of andere forums af halen. Een goede reader heeft geen naam nodig of geboorte/sterfdatum.
Vragen stellen op een manier zodat je iets kunt controleren aan die persoon vind ik not done, het gaat immers om je overleden der waar je wat van wilt weten.
Een beetje slimme reader kan wel adhv je vraagstelling bepaalde dingen opmaken en daar ook naar antwoorden.
Ik stel eigenlijk nooit vragen bij zulke dingen, ik laat het dier gewoon zelf zijn verhaal doen. Dat vind ik veel interessanter.
Dit was puur teval dat ik nancy op bokt tegenkwam en helaas heb ik er genoeg daar die zich uitgeven als reader zijnde en hun info gewoon van bokt of andere forums af halen. Een goede reader heeft geen naam nodig of geboorte/sterfdatum.
Vragen stellen op een manier zodat je iets kunt controleren aan die persoon vind ik not done, het gaat immers om je overleden der waar je wat van wilt weten.
Een beetje slimme reader kan wel adhv je vraagstelling bepaalde dingen opmaken en daar ook naar antwoorden.
Ik stel eigenlijk nooit vragen bij zulke dingen, ik laat het dier gewoon zelf zijn verhaal doen. Dat vind ik veel interessanter.
Zeker niet, ik weet dat jij er goede EN slechte ervaringen mee hebt.Viv schreef:Hoop niet dat je reactie op mij slaat Yvet. .
Geboorte- en sterfdatum niet. Een naam? Om contact te leggen misschien wel...geen idee, bij mij werkt het sowieso anders. Maar ik heb bij mijn contact meegemaakt dat ze de koosnaam op 1 letter goed had geraden, en die naam wisten maar 2 mensen.Viv schreef:Een goede reader heeft geen naam nodig of geboorte/sterfdatum..
Niet dat dat altijd lukt, je kan niet altijd sturen wat je doorkrijgt.
Absoluut. Maar soms is het wel fijn om iemand een beetje de juiste richting aan te geven, als je een specifiek ding hebt wat je wil weten.Viv schreef:Ik stel eigenlijk nooit vragen bij zulke dingen, ik laat het dier gewoon zelf zijn verhaal doen. Dat vind ik veel interessanter.
Ik heb Orion bij stal Danae laten readen. Tot mijn grote schrik beschreef ze gewoon voor 100% mijn paard...ook dingen die zij niet kon weten omdat ik dat nooit aan mensen heb verteld. Het zijn niet alleen de globale dingen die elk paard kan/doet, maar echt de speciale paard-eigen dingen kwamen eruit. Hiewr een paar kleine voorbeeldjes:
Orion is bv heel jaloers. Zij vroeg of ik (toen)sinds 3 maanden een ander paard reed of veel aandacht aan een ander gaf, want hij was er boos om. Dat klopt, sinds ik Cyra had was die boos als die rook dat ik eerst bij haar was geweest.
Ze wist ook dat hij dingen niet voor een ander wil doen, geen andere op zijn rug wil en dat hij dingen die hij kan alleen voor mij wil doen (ik hoef bv nooit zijn kunstjes aan een ander te willen laten zien/fotos ervan te willen, hij doet het niet!).
Over de wedstrijden beschreef ze dat hij een hekel heeft aan gestresste knottenpaarden (klopt). Ik dacht altijd dat hij staakte ...zij noemt het dat hij het niet boeiend vindt...das precies de benaming ervoor. Sinds ik haar advies daarop heb opgevolgt heb ik in 2 wedstrijden ineens geen stakend paard meer gehad en zelfs winstpunten gereden.
Mijn manier van rijden, mijn karakter, zijn karakter, zijn lichamelijke gesteldheid, zijn eigenaardigheden, zijn leuke dingen....zou toch apart zijn als ze dat op bokt allemaal kon vinden.
Orion is bv heel jaloers. Zij vroeg of ik (toen)sinds 3 maanden een ander paard reed of veel aandacht aan een ander gaf, want hij was er boos om. Dat klopt, sinds ik Cyra had was die boos als die rook dat ik eerst bij haar was geweest.
Ze wist ook dat hij dingen niet voor een ander wil doen, geen andere op zijn rug wil en dat hij dingen die hij kan alleen voor mij wil doen (ik hoef bv nooit zijn kunstjes aan een ander te willen laten zien/fotos ervan te willen, hij doet het niet!).
Over de wedstrijden beschreef ze dat hij een hekel heeft aan gestresste knottenpaarden (klopt). Ik dacht altijd dat hij staakte ...zij noemt het dat hij het niet boeiend vindt...das precies de benaming ervoor. Sinds ik haar advies daarop heb opgevolgt heb ik in 2 wedstrijden ineens geen stakend paard meer gehad en zelfs winstpunten gereden.
Mijn manier van rijden, mijn karakter, zijn karakter, zijn lichamelijke gesteldheid, zijn eigenaardigheden, zijn leuke dingen....zou toch apart zijn als ze dat op bokt allemaal kon vinden.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Het zou je verbazen hoeveel je op internet kan vinden. En met een ontwikkeld 6e zintuig kan je dan heel zinnige dingen zeggen.
Maar ik denk dat wij allemaal in meer of mindere mate in staat zijn heel veel dingen te weten te komen over onze dieren als we ons er maar voor openstellen.
Maar ik denk dat wij allemaal in meer of mindere mate in staat zijn heel veel dingen te weten te komen over onze dieren als we ons er maar voor openstellen.
Natuurlijk zijn er heel veel dingen op internet te vinden en als je er handig in bent kan je daar echt wel een draai aan geven zodat mensen erin geloven.
Toch apart dat ze hele speciale prive dingen wist van tussen Orion en mij, die ik niemand heb verteld of die niemand heeft gezien, laat staan op internet heb gezet.
Blijft voor mij toch altijd nog de reden dat ik er dan weer wel in geloof, ook al vind ik het nogsteeds een heel vreemd iets en zijn alle gedachten over internet enzo ook wel in me opgekomen.
Toch apart dat ze hele speciale prive dingen wist van tussen Orion en mij, die ik niemand heb verteld of die niemand heeft gezien, laat staan op internet heb gezet.
Blijft voor mij toch altijd nog de reden dat ik er dan weer wel in geloof, ook al vind ik het nogsteeds een heel vreemd iets en zijn alle gedachten over internet enzo ook wel in me opgekomen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
-
Ik heb mijn reading ook bij staldanae laten doen (via mail, omdat ik er met Bidonja natuurlijk niet meer kon geraken)
Alles wat er stond klopte gewoon zo hard, ook dingen waar niemand iets van wist, of dingen waarvan ik pas dacht toen ik het las: ja dat klopte inderdaad.
Was er heel tevreden over
Alles wat er stond klopte gewoon zo hard, ook dingen waar niemand iets van wist, of dingen waarvan ik pas dacht toen ik het las: ja dat klopte inderdaad.
Was er heel tevreden over

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- druppeltje
Mijn reading heb ik ook bij Stal Danea gedaan, het was echt heel treffend wat ze allemaal over Roosje kon zeggen. Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, en geloof 100% in haar. Het enige wat ik had gezegd was dat het een fjordenmerrie was met leeftijd en dat ik haar pas had.
Ze geeft ook tips, die ik heb opgevolgd waardoor ze beter in haar vel is gaan zitten.
Ze geeft ook tips, die ik heb opgevolgd waardoor ze beter in haar vel is gaan zitten.
Dressuur: L1+2
Kippenvel...yvette schreef:Maar ik heb bij mijn contact meegemaakt dat ze de koosnaam op 1 letter goed had geraden, en die naam wisten maar 2 mensen.
Vond wel dat ik wat had aan de readings die gedaan zijn van hier. Waren echt maar van die hele kleine begrips-dingetjes, die weer een gesloten deur openden.
Geluk is de vrucht van intens werk
bij mij,vroeg de reader of ik zijn naam wel goed had doorgegeven,want zij kreeg elke keer wikkie door,ipv wikke.
echt grappig,want ik noem eigenlijk altijd wikkie,en de toenmalige stalhouder ook
dreeke,die nancy(stal Danea) staat hel goed en betrouwbaar bekend.
ik denk als je haar een pb via bokt,of via haar site mailt,dat ze je wel helpt,dringende gevallen,maakt ze ruimte/tijd voor,begreep ik op bokt iig.
echt grappig,want ik noem eigenlijk altijd wikkie,en de toenmalige stalhouder ook

dreeke,die nancy(stal Danea) staat hel goed en betrouwbaar bekend.
ik denk als je haar een pb via bokt,of via haar site mailt,dat ze je wel helpt,dringende gevallen,maakt ze ruimte/tijd voor,begreep ik op bokt iig.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Voor mij voegt het persoonlijk niet zoveel toe, maar dat komt, omdat ik zelf ook veel informatie van mijn eigen, maar ook andermans paarden doorkrijg (met Taco bijvoorbeeld kan ik heel goed contact leggen op afstand).Anne!! schreef:Ik ben hier helemaal niet mee bekend.
Maar ik begrijp dat het voor de meeste van jullie heel veel toevoegd!
Wat voor prijskaartje hangt er ongeveer aan een reading?
Als je gewoon zelf goed kijkt en luistert naar je paard dan heb je het niet nodig. Zou zelf ook geen reading laten doen voor de lol, maar alleen als je er echt niet meer uitkomt samen met je paard. Want een andere gezichtspunt (hoe dat ook verkregen is) kan altijd zinvol zijn.
Een reading kan iets van 0-30 euro kosten. Meer zouden ze er ook niet voor mogen vragen.