Ik ben heel erg bang dat ik binnenkort voor Diëgo hetzelfde moet beslissen

Bij Silver en Jackie gin het op een heel verschillende manier. Jackie lag in de wei en kon niet meer opstaan, dus dat ging liggend, allemaal kalm en rustig. Silver was heel erg hoefbevangen, maar stond wel. Ze kreeg eerst wat spuitjes om rustig te worden, maar bleef gewoon staan. De laatste, fatale spuit zit me nog vers in mijn geheugen. Gelukkig had mijn dierenarts me goed voorbereid. Ze viel echt met een klap om.............dat geluid van die lucht uit de longen zal ik nooit weer vergeten, was niet prettig.
Ik wil me goed voorbereiden op de eventuele dood van Diëgo, kan het amper verdragen er aan te denken zo vlak na de dood van mijn maatje Jackie, maar ik wil gewoon zeker weten dat ik de juiste beslissing neem en vrede hebben met de manier waarop.
Wie van jullie heeft wel eens een paard in laten slapen? Gaan ze nooit liggen na de kalmerende spuiten? Ik vind dat vallen zo erg

Vanmorgen lag hij weer in de stal toen ik kwam, bloed in zijn mond. Ik kon niks vinden in zijn mond. Onstekingen en mondproblemen horen ook bij Cushing, waarschijnlijk zit er toch wel iets in zijn mond. Of hij heeft op zijn tong gebeten met het gaan liggen (of vallen? Duizeligheid hoort bij de bijwerking van deze medicijnen).
Ik ben er echt ziek van, dat kan ik je wel vertellen. Aan één kant wil ik d medicijnen tijd geven hun werk te doen, maar het wordt wel steeds moeilijker hem zo te zien...........wat is wijsheid?