Tandarts...?
Tandarts...?
Donderdag is hier de dierenarts/tandarts weer geweest om de kiezen even bij te veilen, was benieuwd wie van jullie ook het gebit laat bijhouden en hoe vaak jullie dat laten doen/controleren?
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Neidy moest ook ieder jaar.
Akes en gerrit heb ik nog niet zo lang,dus kijken we deze zomer even wat we doen.
Sowieso komtie langs om te checken,als hij niks doet hoef je ook meestal niet te betalen.
Dus het kan nooit kwaad.
Akes en gerrit heb ik nog niet zo lang,dus kijken we deze zomer even wat we doen.
Sowieso komtie langs om te checken,als hij niks doet hoef je ook meestal niet te betalen.
Dus het kan nooit kwaad.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

ik heb vorige meend voor het eerst een tandarts bij de pony's gehad,amber d'r kiezen moesten geveild.
bij alex heeft hij een dop van een kies verwijderd en ook geveild.
amber moet volgens de tandarts om de 8 maanden en alex moet volgend jaar nog een wolfskies laten trekken(wilde hij nu niet doen omdat ik hem aan het inrijden ben en dat kon problemen geven).
bij alex heeft hij een dop van een kies verwijderd en ook geveild.
amber moet volgens de tandarts om de 8 maanden en alex moet volgend jaar nog een wolfskies laten trekken(wilde hij nu niet doen omdat ik hem aan het inrijden ben en dat kon problemen geven).
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
TIka is volgens mij een driekwart jaar terug geweest.
De tandarts vertelde mij dat ik weer over een jaar of 2 het gebit moet laten controleren.
De tandarts vertelde mij dat ik weer over een jaar of 2 het gebit moet laten controleren.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Hier komt ook bijna jaarlijks de gebitsverzorger op stal langs en dan wordt Sas vaak ook wel gecontroleerd. (soms betaal ik, soms eigenaresse)
Opzich vind ik jaarlijks geen must, maarja als ie toch komt. Check wel geregeld of een paard haken op zn tanden heeft (kiezen lukt helaas niet om te zien, alleen door de wang langs de kiezen te wrijven...als dat niet mag...)
Opzich vind ik jaarlijks geen must, maarja als ie toch komt. Check wel geregeld of een paard haken op zn tanden heeft (kiezen lukt helaas niet om te zien, alleen door de wang langs de kiezen te wrijven...als dat niet mag...)
Geluk is de vrucht van intens werk
Vorig jaar voor het eerst laten doen. Jamie's oude bekkie was perfect. Bij Mindy "moesten" er 2 wolfskiesjes uit. Nooit gemerkt dat ze last had en heeft ook niks geen verschil gemaakt. Ik laat het dus pas weer over een jaar of 18 doen ofzo denk ik.
En een tandarts vijlt, en een veilingmeester veilt trouwens....
En een tandarts vijlt, en een veilingmeester veilt trouwens....
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Cindy+Uniek
Da was geweest toen en die zei dat hij iets wat haakjes had, maar geen moeite om weg te halen. Maar hij verliest gewoon zoveel eten. Als ik hem 1 wortel geeft ligt meer dan de helft op de grondCindy+Uniek schreef:@ amber ik dacht dat fjordy toen was geweest toen hij zo in was gevallen? of was zijn gebit toen goed?
mijn paardjes gaan ook 1 x per jaar

Dus donderdag komt er een echte paardentandarts !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Cindy+Uniek
ah okee!! ik dacht idd dat er toen ook naar gekeken was!Amber_ schreef:Da was geweest toen en die zei dat hij iets wat haakjes had, maar geen moeite om weg te halen. Maar hij verliest gewoon zoveel eten. Als ik hem 1 wortel geeft ligt meer dan de helft op de grondCindy+Uniek schreef:@ amber ik dacht dat fjordy toen was geweest toen hij zo in was gevallen? of was zijn gebit toen goed?
mijn paardjes gaan ook 1 x per jaar.
Dus donderdag komt er een echte paardentandarts !
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥