aanschaf trailer

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
jolita

aanschaf trailer

Bericht door jolita » wo 09 apr 2008, 13:00

Álweer een vraag van mij, maar op dit gebied ben ik niet echt thuis.

Omdat ik met Jolita en Amie wel eens ergens anders naar toe wil zit ik er over te denken een 2ehands trailer aan te schaffen. Ik heb nu mijn scooter te koop gezet en van dat geld koop ik dan een trailer.

Waar moet je eigenlijk op letten als je een 2e hands trailer koopt/gaat bekijken?

Bedankt groetjes Gaël! :wave:
Jolita
yvette

Bericht door yvette » wo 09 apr 2008, 13:26

Uhm, dat je auto hem kan trekken, dat de bodem nog goed is...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
nina1993

Bericht door nina1993 » wo 09 apr 2008, 14:28

Bij een goede dealer in ieder geval en zonder ervaring liever niet van marktplaats.

Prettig is als een trailer altijd binnen heeft gestaan, dit komt het behoud ten goede.

Je moet ook inderdaad een trailer hebben die je auto mag trekken,is wel makkelijk :+.

Verder is het handig om iemand met verstand van technische dingen wat trailers betreft mee te nemen.

Koop in ieder geval een goede trailer, je vergeeft het jezelf nooit als je paard met de benen over het asfalt sleept omdat de trailer wel goedkoop, maar niet goed was.
Goed hoeft niet nieuw te betekenen, onze trailer is van 1983, maar mankeert doordat ie altijd binnen heeft gestaan helemaal niks, op een ietwat kromme achterstang na.

Verder even goed kijken naar wat je wil: 1,5 of 2 paards? Moet bij een 2paards het tussenschot eruit kunnen? Moet de laadklep geveerd zijn?

Allemaal dingen die je kunnen helpen met het kiezen van een passende trailer.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » wo 09 apr 2008, 15:12

Wij hebben ook wel eens een trailer via marktplaats verkocht die door de koper eerst naar een dealer werd gebracht voor een onafhankelijke keuring. Dat kan dus ook.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » wo 09 apr 2008, 19:11

yvette schreef:Uhm, dat je auto hem kan trekken, dat de bodem nog goed is...
En de zijkanten, die willen op de plek van de achterbenen ook nog wel eens slecht zijn door mest en urine.

Verder zijn er goede tips gegeven.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Viv

Bericht door Viv » do 10 apr 2008, 06:16

Denk dat je zowizo nog ff door moet sparen. Van het geld van een scooter kun je m.i. geen degelijke trailer kopen. Kwaliteit is belangrijker dan snel zo'n ding aanschaffen voor weinig. Je wilt je paard wel veilig vervoeren over de weg.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
jolita

Bericht door jolita » do 10 apr 2008, 10:40

Nee, hoef 'm niet alleen te betalen ;)

Bedankt voor de reacties, en aan het idee dat onze auto 'm moet trekken had ik natuurlijk al aangedacht :)
Jolita
Plaats reactie