Aangezien ik na verschillende redenen het niet meer naar mijn zin heb op de huidige stal, ben ik aan het rondkijken, of ik Dean niet in de opfok kan doen. Vandaag al heel weer wat gebeurt in 15 minuten tijd. IK had Dean in zijn eigen paddock gedaan omdat iemand anders de bak al bezet had met 2 andere ruinen. De paddock van Dean ligt naast de bak, dus ze beginnen met z'n 3en te snuffelen waardoor er 1 ruin helemaal heet en opgefokt was, Dean schrok daar van en ging steigeren en kwam op het lint van de bak terecht. Hele lint was slap geworden, Dean rent van schrik zijn stal in, maar voor de stal maakt hij een vette uitglijder met het gevolg dat hij tegen de rand van de stalpost aankwam. gelukkig heeft hij

niks, maar ik was behoorlijk geschrokken en was erg pissig, de meiden die erbij stonden die hoorde ik stiekem met elkaar praten over mij, dus waardoor ik boos werd en riep als ze wat te zeggen hadden het recht in mijn gezicht moeten doen. Ik heb Dean in stal gezet en ben weggegaan. Wat hierboven staat is vandaag gebeurt maar er zijn de afgelopen weken heel wat gebeurt, dus dit is niet het enige
Nou wilde ik weten wat ik het beste kan doen, ik wil Dean eigenlijk elke dag wel zien, maar als het steeds zo gaat op stal, zakt bij mij de moed in de schoenen.
Ik kan wel blijven daar op stal, maar dan blijven toch die irritaties oplopen, omdat ik me dooderg aan bepaalde mensen die ik al probeer te ontlopen.
nou heb ik iets gevonden wat mij wel goed toe lijkt en het is een half uur rijden vanaf waar ik woon.
http://link.marktplaats.nl/158127804
wat vinden jullie en wat zijn jullie suggesties? mijn vriend is er niet helemaal mee eens, ook al zegt hij dat Dean van mij is. Zit echt met mijn handen in het haar!