Natuurlijk laat ik hem niet uithongeren, dus zodoende heb ik toch maar de DA gehaald. Boerlief betaald hier niet aan mee. Gewoonweg omdat hij het nut er niet van in ziet. Gewoon iets meer voeren.
Mijn ouders zijn er niet blij mee dat ik nu de DA erbij heb gehaald, omdat ik zelf gewoon weg geen geld genoeg heb.
Okeh, ik rij Fjordy dus ik betaal ook dingen zoals zijn krachtvoer, hoefijzers, spullen. Maar dingetjes zoals Wormenkuren, entingen, bekappen, hooi vind ik toch zaken van eigenaar. Hij had ook alwel gezien dat Fjordy dunner werd, maar om 4 kilo per dag te voeren gaat het erg aantikken in mijn portemonnee. Ik heb Toot immers ook nog !
Nu heb ik dan zelf de DA gehaald, en dit betaal ik ook gewoon. Maar wat als er iets uit het onderzoek komt ? Ik vind dat toch een taak voor de eigenaar...
Anders moet ik toch gaan stoppen met het rijden van Fjordy, dan hoef ik geen bijdrages meer te leveren. Maar we gaan het zo goed, en ik vind het heerlijk om te doen. Fjordy ook, dat merk je. Maar Toot zou ik niet weg willen, die is gewoon echt mijn paardje.

Hoe kijken jullie er tegen aan ?