grr wordt er helemaal kriebelig van,, dus typ het maar even van me af..kben zo aan het twijfelen... 6 juni is dus t eindgala na mn examens
en had zoon gave ideeen maar weet t nu even niet meer
ik wilde heel graag op ujord gaan& mijn vriend dan op n ander paard maja waar haal ik een 2e fjord vandaan die niet bang is van veel mensen, n hoop tierelantijntjes en als er geklapt wordt ook nog eens stil blijft staan... plus dat mijn vriend daar dan opmoet en hij is zover dat ie kan sturen en stoppen maar t paard moet dus ook nog niet te moeilijk zijn
dan t volgende probleem, n jurk... ik zag t helemaal voor me zoon gave jurk als jolanda adelaar altijd aan heeft die mooi over ujord haar kont valt
en dan het liefst licht roze ( ja blijf toch n meisje

ik heb mn droomjurk al gezien die is nml van een vriendin van me alleen die is aan de onderkant te smal om mee op het paard te zitten, dus t liefst zou ik nu het bovenstuk van die jurk willen met een wijde onderkant
dus dan zou ik hem moeten laten maken... maarja heb ook maar n studentjesinkomen en mn ouders willen dr niet heel veel geld aan spenderen dus iemand n goede tip of adres??
kheb er bijna slaapeloze nachten van want wil t zo graag zoo gaaf hebben :p
dankje dankje alvast
groetjes anne