Kan dit?
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Kan dit?
Ik was vanmorgen aan het uitmesten en deed er een nieuw pak vlas bij in. Lekker door elkaar aan het schudden en plotseling zie ik iets.
Ik stopte even en ging er bovenstaan, begint het te bewegen en plots slaat het z'n vleugels uit (tussen het vlas) en begint te wapperen.
Blijkt het een vlinder te zijn die uit MIJN baal vlas kwam. Heb hem lekker laten zitten en hoop maar dat vlinder het overleeft.
Maar kan een rups ontpoppen in vlas? Ik heb er 2 foto's van die zal ik invoegen als ik weer op me laptop zit.
Hele aparte gewaarwording dit, stond met mijn mond vol tanden.
Groetjes,
Mieke
Ik stopte even en ging er bovenstaan, begint het te bewegen en plots slaat het z'n vleugels uit (tussen het vlas) en begint te wapperen.
Blijkt het een vlinder te zijn die uit MIJN baal vlas kwam. Heb hem lekker laten zitten en hoop maar dat vlinder het overleeft.
Maar kan een rups ontpoppen in vlas? Ik heb er 2 foto's van die zal ik invoegen als ik weer op me laptop zit.
Hele aparte gewaarwording dit, stond met mijn mond vol tanden.
Groetjes,
Mieke
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
waarom zou dat niet kunnen? een rups heeft toch de tijd nodig om te verpoppen, misschien leefde hij van het vlas toen hij nog rusps was. Wel mazzel voor de vlinder dat het pak vlas optijd werd geopend anders was hij vast doodgegaan.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo