Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Anne&Wendie
-
Contacteer:
Bericht
door Anne&Wendie » di 22 jan 2008, 12:25
Ik ben heel erg benieuwd naar het ontstaan van FW.
Ga er van uit dat Reinou FW heeft opgericht.
Als je ziet hoeveel mensen zich in de eerste weken hebben aangemeld
Kende jullie elkaar al?
Gewoon een stukje nieuwsgierigheid van ons

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Kelly
Bericht
door Kelly » di 22 jan 2008, 12:31
Eerst hadden we een messageboard en vandaaruit zijn we overgegaan naar fordenwereld.nl vandaar dat er dus de eerste week zoveel aanmeldingen zijn. Dat zijn de oude gebruikers van het messageboard.
Over het echte begin van het messageboard kan ik niets vertellen.
-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » di 22 jan 2008, 12:34
Ik zit er ook nog niet zo lang bij. Veel mensen kennen elkaar inmiddels wel denk ik. Ik kende niemand toen ik hierop terecht kwam ik was een beetje aan het speuren over fjorden toen Ros na een aantal jaren weer bij mij kwam. Ik dacht ik ga eens kijken wat er in fjordenland gebeurd is de afgelopen jaren en zo kwam ik hier terecht

.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Viv
Bericht
door Viv » di 22 jan 2008, 12:37
Maar vergeet niet de lange geschiedenis daarvoor. Ooit was er thier.nl en richtte Astrid bij hetnet Fjordenmania op. Toen leden hiervoor moesten gaan betalen (vanuit hetnet) heeft Deborah destijds Fjorden... opgericht, het eerste forum (wij wilden destijds niet dat leden voor een forum hoefden te betalen).
Echter hier was zoveel ruzie dat Reinou er een forum naast is gestart, de eerste versie van FW via Messageboard. Toen dit forum uit zn voegen groeide heeft ze een domeinnaam gekocht en is het FW zoals het nu is
We bestaan dus eigenlijk al heel wat jaartjes (7 jaar ofzo gok ik zonder thier meegerekend maar incl Maniaperiode).
Thier is ook nog lang actief gebleven tot het forum daar gewijzigd werd en onleesbaar en toen is het beetje uitgestorven daar, best jammer.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
Hilly
-
Contacteer:
Bericht
door Hilly » di 22 jan 2008, 12:46
Ik vind het een super forum.
Lekker positief en ondersteunend. Dat is wel eens anders. Forums waar mensen gewoon onaardig zijn tegen elkaar. Bah!
Daarom mijn grote en welgemeende complimenten voor dit forum.
Gr. Hilde
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
-
Pablo
-
Contacteer:
Bericht
door Pablo » di 22 jan 2008, 14:53
Het forum van deborah was toch fjordenforum (via zeelandnet ofzo??) Daar ben ik begonnen

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » di 22 jan 2008, 16:00
Mijn begin is nogal wazig. Ik ken Thier nog vrij goed, maar kan me minder meer herinneren van Deborah haar forum. Echt actief werd ik bij fjordenwereld.messageboard.nl...dat heb ik zovaak ingetikt. Daarna ging dat over op fjordenwereld.nl en werd het betaald, omdat we domweg te actief fjordengek zijn hier

.
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Charret
Bericht
door Charret » di 22 jan 2008, 16:30
Ik ken alleen deze fw.

Toen ik lid werd kende ik ook helemaal niemand. Maar door allerlei meetingen ken ik nu toch wel het gros zeker van de die hards.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Vera
Bericht
door Vera » di 22 jan 2008, 16:35
ik ben ook al heel lang niet op Thier geweest. Volgens mij is die er een tijdje uitgeweest en daarna heb ik er eigenlijk nooit meer op gekeken.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » di 22 jan 2008, 17:55
Viv schreef:Maar vergeet niet de lange geschiedenis daarvoor. Ooit was er thier.nl en richtte Astrid bij hetnet Fjordenmania op. Toen leden hiervoor moesten gaan betalen (vanuit hetnet) heeft Deborah destijds Fjorden... opgericht, het eerste forum (wij wilden destijds niet dat leden voor een forum hoefden te betalen).
Echter hier was zoveel ruzie dat Reinou er een forum naast is gestart, de eerste versie van FW via Messageboard. Toen dit forum uit zn voegen groeide heeft ze een domeinnaam gekocht en is het FW zoals het nu is
We bestaan dus eigenlijk al heel wat jaartjes (7 jaar ofzo gok ik zonder thier meegerekend maar incl Maniaperiode).
Thier is ook nog lang actief gebleven tot het forum daar gewijzigd werd en onleesbaar en toen is het beetje uitgestorven daar, best jammer.
Wat debora toen had opgericht was vanuit Clubs. Toen dat betaald werd kwam messageboard en daarna FW. Idd al een lange voor geschiedenis, maar de mensen van toen zijn er nog steeds op FW.
Wodan en ik M1+10
-
janna
-
Contacteer:
Bericht
door janna » di 22 jan 2008, 18:03
ik ken alleen de meassageboard FW.. dat was mijn begintijd. Thier heb ik zelf nooit opgezeten, weet alleen dat annabel er wel vaak achter zat. Ik als toen nog niet fjordengek was er niet zo actief mee....
Dat is later met FW natuurlijk helemaal veranderd.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
-
Sarissa
Bericht
door Sarissa » di 22 jan 2008, 18:11
Ik weet niet hoe het ontstaan is maar het is wel vet goed & leuk ! Ik weet ineens veeeeeeeeeeel meer over Sarissa

Mijn Topfjord Sarissa!! ( Melissa x Jolster )
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!

-
Leentje
Bericht
door Leentje » di 22 jan 2008, 18:55
goh ja,de deborah-periode.
die kon er ook een potje van maken,poeh!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » di 22 jan 2008, 20:05
leuk om te weten hoe het idd begonnen is..

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
yvette
Bericht
door yvette » di 22 jan 2008, 20:25
Ik was er ook al bij op messageboard en dus een van de mensen die er in de eerste week hier bij kwamen (nadat ik een paar dagen de weg kwijt was)

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Claudje
Bericht
door Claudje » di 22 jan 2008, 20:27
Hihi, ik was blijkbaar de 1e na Reinou die zich voor de huidige FW heeft aangemeld

-
yvette
Bericht
door yvette » di 22 jan 2008, 20:27
Claudje schreef:Hihi, ik was blijkbaar de 1e na Reinou die zich voor de huidige FW heeft aangemeld

Dat was me inderdaad al eens opgevallen

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
vosse
-
Contacteer:
Bericht
door vosse » di 22 jan 2008, 20:56
ik was ook al actief bij messageboard en ook van FW, toen FW betaald werd een tijdje niet, maar toen ik het begon te missen toch maar weer aangemeld
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » di 22 jan 2008, 21:05
Wodan schreef:Viv schreef:Maar vergeet niet de lange geschiedenis daarvoor. Ooit was er thier.nl en richtte Astrid bij hetnet Fjordenmania op. Toen leden hiervoor moesten gaan betalen (vanuit hetnet) heeft Deborah destijds Fjorden... opgericht, het eerste forum (wij wilden destijds niet dat leden voor een forum hoefden te betalen).
Wat debora toen had opgericht was vanuit Clubs. Toen dat betaald werd kwam messageboard en daarna FW. Idd al een lange voor geschiedenis, maar de mensen van toen zijn er nog steeds op FW.
Deborah had haar eigen club inderdaad maar tussen clubs en FW via messagboard zat echt eerst Fjordenforum. Dat weet ik nog wel want ik was daar ook moddy en kreeg haar over me heen toen ze ontdekte dat ik dat hier ook was (het is maar waar je je druk over maakt natuurlijk

)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
Reinou
- Beheerder
-
Contacteer:
Bericht
door Reinou » di 22 jan 2008, 21:17
Dat is gewoon alweer 5 jaar geleden...wat vliegt de tijd

Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann