knipdag/hengstenshow Wanneperveen?
knipdag/hengstenshow Wanneperveen?
Misschien staat het wel al ergens hoor, maar ik kan het zo gauw niet vinden en heb op het moment geen tijd alle topics bijlangs te gaan helaas.
Ik had ergens gelezen (maar wáár???) dat de knipdag/hengstenshow bij Bart waarschijnlijk op 5 of 12 April zou zijn, klopt dat? Is er inmiddels al bekend of en wanneer het doorgaat?
Ik moet me binnenkort nl opgeven voor een hele interessante workshop fotografie, bij een natuurfotograaf. Maar dat is 5 April, en als dan ook net die hengstenshow is, wordt het moeilijk kiezen. Ik wil Jan Willem natuurlijk héél graag Marga's toekomstige partner laten zien, en mijn laatste twijfels wegnemen voor wie ik kies....
Ik had ergens gelezen (maar wáár???) dat de knipdag/hengstenshow bij Bart waarschijnlijk op 5 of 12 April zou zijn, klopt dat? Is er inmiddels al bekend of en wanneer het doorgaat?
Ik moet me binnenkort nl opgeven voor een hele interessante workshop fotografie, bij een natuurfotograaf. Maar dat is 5 April, en als dan ook net die hengstenshow is, wordt het moeilijk kiezen. Ik wil Jan Willem natuurlijk héél graag Marga's toekomstige partner laten zien, en mijn laatste twijfels wegnemen voor wie ik kies....
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....