Hij staat nu nog met vriendje Diemer bij twee merries. Omdat ze nu allebei bijna 8 maanden zijn willen we ze voor de zekerheid toch maar weghalen. Ik heb al wel een (tijdelijk) adres waar beide heren dan heen gaan, alleen nou is het geval dat ze Diemer dit voorjaar direct willen laten ruinen, en ik Djimm dus niet. Hij is hartstikke lief, geen hengstenstreken en hij kan nog wel wat hengstenhormoontjes gebruiken, dus probeer me niet om te praten om hem toch te laten ruinen

Ik ben dus op zoek naar een fijn adresje voor Djimm, waar hij nog lekker even hengst mag zijn. Sowieso wil ik hem ergens hebben staan waar hij met andere jonge dieren naar buiten kan en waar er controle over hem is. Het zou fijn zijn als ontwormen en de hoefsmid centraal geregeld worden zodat ik me daar niet druk over hoef te maken. De plaats in Nederland maakt me niet heel veel uit, alhoewel de regio Nijmegen of de regio Utrecht een lichte voorkeur hebben. Maar als je een fijn adres in Groningen of Limburg weet dan is het dat ook prima natuurlijk!
Op internet heb ik al wel wat adressen gevonden, maar ik ben benieuwd of jullie fijne opfokadressen weten!