bedankt voor jullie berichtjes!
ja natuurlijk wacht ik ook eerst de fysio af, maar een aantal symptomen komen zo overeen...... dat ik toch wat meer info zocht....
_*iDj*_
Als je al foto's hebt laten maken van het been en toen niks te zien was, lijkt het me sterk dat ze artrose in haar been heeft.. Heb je alle benen op de foto gezet of alleen dat ene? Het kan zijn dat ze onregelmatig loopt met het ene been, doordat ze vanwege artrose dr andere been ontlast.
Maar ik zou gewoon even afwachten van fysio te zeggen heeft, er kan vanalles aan de hand zijn, maar het kan net zo goed niks zijn
misschien nog een keertje lezen

ik heb toen één VOORBEEN op de foto gehad en op dit moment mankeert ze imo niks aan haar voorbenen en denk ik dat het uit haar rug of achterhand komt
@ orion tja al die dingen kloppen dan helaas weer wel....
-sinds de dracht (dat ik al zo vroeg niks meer kon omdat ze het zo zwaar had)
-eerste paar rondjes het ergste, daarna minder of lijkt helemaa weg zelfs, maar komt met vlagen dan weer erger terug lijkt het (door kou en wind e.d.)
-stofwisselingsproblemen (ze is luchtzuiger?!?!)
-erfelijkheid, nu ik dat lees denk ik 'Juna is ingeslapen (terwijl ze alweer drachtig was!) omdat er naar mijn weten kraakbeen verdween uit haar benen en daar was niks meer aan te doen, was continue kreupel...... ik was 13 toen (bijna 9 jaar geleden) en ze zeiden toen dat het niet erfelijk was.... (misschien nog niet bekend?!?!)
nou ja volgende week eerst de fysio en als zij het ook niet uit durft te sluiten ga ik direct overal foto's van maken....... één ding scheelt haar vriend is dierenarts dus wie weet kan ze al iets meer over uniek haar toestand vertellen dan een andere fysio.....
t zit me helemaal niet lekker in ieder geval......
ik heb al 2 x eerder een wedstrijd af moeten zeggen voor mijn verzorgstertje (ze is pas 14) en ze doet zaterdag ook mee..... de fysio zei toen ik haar belde voor de afspraak al gelijk 'rust=roest' gewoon lekker blijven bewegen en eva rijdt haar absoluut niet intensief dus heb nu maar gezegd dat ze zaterdag gewoon mee mag doen, maar dat we daarna niet meer rijden (alleen longeren en los laten rennen) tot ik meer weet......
bah mijn beestje.... wordt dit jaar alweer 9, zijn we alweer 9 jaar samen....