Heeft iemand enig idee of beenwarmers voor paarden bestaan??
En zo ja; Waar kan je die kopen?
En nee.. ik bedoel geen ongeschoren benen op een geschoren paard

Je was me net voor_*iDj*_ schreef:
Tsja.. als ik het echt vaak om wil hebben, is bandageren niks.. Het gaat me nl om buiten het rijden om. Tijdens het rijden loopt ze ze wel warm.DeeDee schreef:Kun je haar niet bandageren dan? Ik vraag me trouwens af of het echt nodig is.
Moest gelijk aan Sandra denken dat ik de titel zag!Charret schreef:Je was me net voor_*iDj*_ schreef:
Mijn ideeWiesje schreef:Dan scheer je haar toch zodanig dat haar benen niet meegeschoren worden??
Dan maar iets minder mooi maar wel gewoon functioneel en niet zoveel rompslomp voor jezelf erbij!
Dank je wel voor het typenVera schreef:is het echt nodig om een paard dat niet vol op gereden kan worden helemaal te scheren?
Waarom niet alleen borst en buik zodat ze als ze eventueel aan de bak moet niet zo zweet, maar haar haar nog gebruikt om warm te blijven.
Ik zou zo ie zo een paard dat weinig tot niets doet lekker met zijn eigen vachtje laten staan ook al staat het misschien minder mooi.
Uiteraard wil jij het beste voor je paard. Maar als je haar lichaam scheert en haar benen niet dan is er toch niks aan de hand? En wel gewoon het optimaalst voor wat betreft het zweten onder het rijden, maar haar beentjes blijven gewoon warm!_*iDj*_ schreef:Ze moet weer volop gereden worden elke dag, dus het is niet zo dat ze (bijna) niets doet...
Ik wacht zowiezo wel af hoe het gaat, maar als het goed gaat, is het handiger wat mij betreft haar wel te scheren.
Ze heeft een enorme vacht en zweet al behoorlijk na 15 minuten aan de longe (stap en draf). Ik bouw het rijden nu
wat op, maar ook nu is ze steeds behoorlijk bezweet en dat stap je niet even droog in een kwartiertje.
Ik wil heus ook het beste voor m'n paard en ik laat haar niet in de kou staan, zeker als het niet nodig is
Ik heb daar nog op doorgevraagd aan de DA in de kliniek, omdat ik dat ook raar vond, maar dat is toch echt wat hij wilde dat ik deed.Vera schreef:Maar ik snap nog steeds niet dat je (bijna)van niets doen in één keer volop weer aan het werk zou moeten. Bij Vera is ook artrose geconstateerd en ik heb er zowat een jaar overgedaan voordat ze weer volop alles mocht doen. Tegen de tijd dat je dus weer lekker aan het trainen bent is het allang weer voorjaar.