Welke singel lengte?
Welke singel lengte?
Jaaa, het Ainsley zadel van Claudia is vandaag bij mij bezorgd, joehee!
Alleen zit ik nu met de vraag, welke singel lengte moet hieraan. Anka heeft van vzh een 120 cm singel en dat gaat makkelijk (ze is geen tanker en moet nog uitzwaren haha). Iemand een idee?

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hmm ik heb voor allemaal een maatje 50 cm. Die zit bij de een wat strakker dat bij de ander, maar met een ruimere lig ik er zo onder, haha.
Edit: je kunt misschien met een touwtje onder de buik door meten hoever je komt als je hem links en rechts halverwege vast zou maken. Hou er wel rekening mee dat een aangetrokken sinkel iets strakker zal zitten dan je touwtje.
Edit: je kunt misschien met een touwtje onder de buik door meten hoever je komt als je hem links en rechts halverwege vast zou maken. Hou er wel rekening mee dat een aangetrokken sinkel iets strakker zal zitten dan je touwtje.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Thessa Keizer
- Brittlover
Ik zelf gok ook op 50 en anders wat Ineke zegt een 45. En je idee van een touwtje onder de buik door geeft in elk geval een idee ja. Dat ga ik denk ik eerst ff doen.Jeempie schreef:Hmm ik heb voor allemaal een maatje 50 cm. Die zit bij de een wat strakker dat bij de ander, maar met een ruimere lig ik er zo onder, haha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Arisca heeft een 45,
Pris een 55!
Pris een 55!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik heb ook 55, op de groei gekocht, de gespen zitten bij Svenna vrij hoog maar dat lijkt me ook comfortabeler dan 2 van die strakke riemen in je vel.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- Brittlover
Heb zelf voor de hengsten een 55 of 50 en voor Sas een 60.
Heb nog een 80 liggen, die voorheen voorn de KWPNer gebruikt werd, maar die pastte Sas alleen tijdens dr dracht en op zn aller strakst. Dus iemand die nog een 80 zoekt? Ik heb m, neopreen.
Verder zorg ik ook altijd dat de gespen net op of net onder het dekje zitten.
Heb nog een 80 liggen, die voorheen voorn de KWPNer gebruikt werd, maar die pastte Sas alleen tijdens dr dracht en op zn aller strakst. Dus iemand die nog een 80 zoekt? Ik heb m, neopreen.
Verder zorg ik ook altijd dat de gespen net op of net onder het dekje zitten.
Geluk is de vrucht van intens werk
Dat is wel een goeie ja, ik zal ff goed opletten waar de gespen dan komen te zittenKelly schreef:Ik heb een 70 omdat ik het vreselijk vind als de gespen achter de ellebogen van mijn paarden zit.

En wat ik me afvraag, horen de gespen bij een dressuursingel wel of niet onder het zweetblad?