Zadelproef *MET SPOED EEN VRAAG ERBIJ!*
Zadelproef *MET SPOED EEN VRAAG ERBIJ!*
Even wat korte vraagjes.
Kan ik me nog opgeven voor de zadelproef van dit jaar?
Zo ja, waar kan ik me inschrijven, de data en locaties vinden?
Dan heb ik net even gekeken wat je precies moet doen. Heeft iemand een plaatje of foto van de hindernis opstelling?
Kan ik me nog opgeven voor de zadelproef van dit jaar?
Zo ja, waar kan ik me inschrijven, de data en locaties vinden?
Dan heb ik net even gekeken wat je precies moet doen. Heeft iemand een plaatje of foto van de hindernis opstelling?
Laatst gewijzigd door Charret op vr 19 okt 2007, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wat Daphne zegt klopt.
En de ene hindernis is een steilsprong van 60 cm hoog met een grondbalk 20 cm voor de hindernis.
De andere is een oxer van 60 cm hoog en 80 cm breed met een grondbalk 10 cm voor de hindernis.
Ik heb met Harma een aantal jaar geleden de zadelproef gedaan en toen waren de hindernissen veel lager dan dat en de oxer was ook lang niet zo breed.
Maar ik hou er wel rekening mee dat het zou kunnen en probeer Anka daarop te hebben voorbereid voor de zadelproef.
Ik denk dat als je nu belt, je nog wel mee kan doen hoor!
Ga je met Alies? Of met Sandra??
En de ene hindernis is een steilsprong van 60 cm hoog met een grondbalk 20 cm voor de hindernis.
De andere is een oxer van 60 cm hoog en 80 cm breed met een grondbalk 10 cm voor de hindernis.
Ik heb met Harma een aantal jaar geleden de zadelproef gedaan en toen waren de hindernissen veel lager dan dat en de oxer was ook lang niet zo breed.
Maar ik hou er wel rekening mee dat het zou kunnen en probeer Anka daarop te hebben voorbereid voor de zadelproef.
Ik denk dat als je nu belt, je nog wel mee kan doen hoor!

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Me zusje met Sandra. Die heeft nu een D. Die moet toch te verbeteren zijn._*iDj*_ schreef: Ik denk dat als je nu belt, je nog wel mee kan doen hoor!
Ik heb gebeld en het kon nog! Even het inschrijf formulier invullen en gelijk door faxen of sturen, maar deze kan ik niet zo snel vinden.
KAN IEMAND MIJ HIER AAN HELPEN VOOR VANDAAG?!?!
Alvast bedankt!
Het maakt mij niet veel uit waar het is. We zijn niet aanhankelijk van vervoer o.i.d.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
AANGIFTE FORMULIER ZADELPROEF
Ondergetekende wenst deel te nemen aan navolgende proeven met het paard.
Naam paard: ......
Stamboeknummer: ......
Geboren: ......
Stokmaat: ......
Geslacht: merrie/ruin
Vader v.h. paard: ......
Moedersvader: ......
Hierbij geef ik mij op voor de
ZADELPROEF (recreatie-proef)
Eenmalige machtiging
Onder genoemde eigenaar gaat accoord met een éénmalige incasso van 25,- euro per proef van zijn/haar bank-/postbankrekening met het nummer: ......
Bij niet deelnemen blijft het inleggeld verschuldigd.
Ondertgetekende, verklaart hierbij, dat de proeven worden gejouden voor eigen risico. Het Ned. Fj. P. Stb. en de Stichting en de organisatoren nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor schade die deelnemers en/of hun dieren en/of hun eigendommen toegebracht, evenmin voor diefstal van hun eigendommen.
Naam eigenaar: ......
Adres: ......
Postcode: ......
Plaats: ......
Lidnr.: ......
Datum: ......
Handtekening eigenaar voor accoord voorwaarden en éénmalige afschrijving.
.................
Ondergetekende wenst deel te nemen aan navolgende proeven met het paard.
Naam paard: ......
Stamboeknummer: ......
Geboren: ......
Stokmaat: ......
Geslacht: merrie/ruin
Vader v.h. paard: ......
Moedersvader: ......
Hierbij geef ik mij op voor de
ZADELPROEF (recreatie-proef)
Eenmalige machtiging
Onder genoemde eigenaar gaat accoord met een éénmalige incasso van 25,- euro per proef van zijn/haar bank-/postbankrekening met het nummer: ......
Bij niet deelnemen blijft het inleggeld verschuldigd.
Ondertgetekende, verklaart hierbij, dat de proeven worden gejouden voor eigen risico. Het Ned. Fj. P. Stb. en de Stichting en de organisatoren nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor schade die deelnemers en/of hun dieren en/of hun eigendommen toegebracht, evenmin voor diefstal van hun eigendommen.
Naam eigenaar: ......
Adres: ......
Postcode: ......
Plaats: ......
Lidnr.: ......
Datum: ......
Handtekening eigenaar voor accoord voorwaarden en éénmalige afschrijving.
.................
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

- jezzikaatje
- Contacteer: