Hulp gevraagd van mensen met foto's CK
Hulp gevraagd van mensen met foto's CK
Annemarie is net gebeld door de kabelkrant. Ze hadden van onze buurtsuper gehoord dat ze eerste van geworden met bestgaande in Hoenderloo.
Ze willen er een stukkje over schrijven (inderdaad Yvette als je in een klein dorp woont, gaat zoiets razendsnel) Maar ze willen er een foto/foto's bij plaatsen.
Nu heb ik annemarie hier wel een paar keer rond zien zwerven op enkele foto's, maar ivm copyright kan ik die foto's niet zomaar gaan aanleveren.
Dus de vraag is als iemand een leuke foto van annemarie met vera heeft en die wel op de kabelkrant wil zien. Wil diegene die foto dan alsjeblieft even malen naar: redactie@schagenfm.nl
Als je in de onderwerp balk dan zet: foto bestgaande fjorden paard Hoenderloo. En even mededeeld dat het om annemarie en vera gaat komt het komt
Zet de naam van de fotograaf erbij dan vermelden ze dat ook.
Meerdere foto's aanleveren maakt niet uit, ze zoeken dan zelf de leukste uit.
Dus allemaal massaal reageren aub.
Alvast bedankt.
Wij gaan straks op pad naar Pannningen en hebben daar geen pc dus ik lees pas weer maandag.
groetjes sandrien
Ze willen er een stukkje over schrijven (inderdaad Yvette als je in een klein dorp woont, gaat zoiets razendsnel) Maar ze willen er een foto/foto's bij plaatsen.
Nu heb ik annemarie hier wel een paar keer rond zien zwerven op enkele foto's, maar ivm copyright kan ik die foto's niet zomaar gaan aanleveren.
Dus de vraag is als iemand een leuke foto van annemarie met vera heeft en die wel op de kabelkrant wil zien. Wil diegene die foto dan alsjeblieft even malen naar: redactie@schagenfm.nl
Als je in de onderwerp balk dan zet: foto bestgaande fjorden paard Hoenderloo. En even mededeeld dat het om annemarie en vera gaat komt het komt
Zet de naam van de fotograaf erbij dan vermelden ze dat ook.
Meerdere foto's aanleveren maakt niet uit, ze zoeken dan zelf de leukste uit.
Dus allemaal massaal reageren aub.
Alvast bedankt.
Wij gaan straks op pad naar Pannningen en hebben daar geen pc dus ik lees pas weer maandag.
groetjes sandrien
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
dankje wel!
Ik ben nu ook aan het pakken, maar tussen door nog gauw even mail checken.
Maureen belde net of we volgende week naar Heemstede even de deken, en de linten mee willen nemen, want ze wilde toch graag een foto van Vera ipv Senna met de linten om.
dus dat doen we dan maar he.
Ik ben nu ook aan het pakken, maar tussen door nog gauw even mail checken.
Maureen belde net of we volgende week naar Heemstede even de deken, en de linten mee willen nemen, want ze wilde toch graag een foto van Vera ipv Senna met de linten om.
dus dat doen we dan maar he.
Muis Keurmerrie!
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Dit zijn de beste Vera foto's die ik in bezit heb...geen spectaculaire strekfoto helaas!

Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel