Hoe op voor zadelproef?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Roosjuh

Hoe op voor zadelproef?

Bericht door Roosjuh » ma 08 okt 2007, 07:01

Wij zijn uitverzonnen.

Wij willen met Yessie (is mijn eigen) en Lieke is van de kinderboerderij ;) naar de zadelproef. Daarbij willen wij de zelfde outfit namelijk eentje voor kinderboerderij de kooi.

Liever willen wij niet in een witte broek ivm. nieuwe broeken moeten kopen en erg snel vies daar. Welke kleuren vinden jullie nou super netjes ook in combinatie met dekje. Of zeggen jullie van wit is een must?

Eventuele bedrukking met logo kinderboerderij is ook een optie. Kortom hebben jullie nog leuke idee'en dan horen wij dat graag!

(Ook gesproken namens berijder Lieke).
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 08 okt 2007, 07:37

Zwart met rood vind ik ook erg netjes. Of een zwarte broek en bodywarmer met witte trui en dekje.

Bodywamers bedrukken staat inderdaad erg leuk :j
Vera

Bericht door Vera » ma 08 okt 2007, 09:52

voor de zadel proef hoef je geen wedstrijd kleren aan (de meesten doen het wel) Ik heb de zadel proef altijd in een bodywarmer met witte rijbroek gereden. (de bodywarmers in de kleur die ik op dat moment leuk vond. Ik heb bordeax, zwart, groen en rood gebruikt.)
Je zou dus ook een zwarte rijbroek met een leuke kleur bodywarmer kunnen gebruiken. Of een donkerblauw met een lichtblauwe bodywarmer.
Gewoon even ruitersshop site afkijken voor leuke combinaties.
Voor een diploma proef moet je overigens wel in een wedstrijd oufit.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 08 okt 2007, 10:04

Ik weet dat wedstrijd kleding niet verplicht is wou alleen jullie mening even weten. Zelf vind ik witte broek netjes maar niet handig dus daarom ;).
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie