Peesbescherming om/ warmte goed?
Peesbescherming om/ warmte goed?
In de begintijd van San haar beenproblemen ten gevolge van de ziekte van Lyme is ons wel eens verteld dat warmte goed zou doen. Hebben we eigenlijk nooit echt aandacht aan besteed om een of andere reden
Maar nu hebben we een setje peesbeschermers gevonden. We rijden nu met 3-in-1 beschermers, dus die peesbeschermers gebruikten we niet meer. Nu kwam mijn zus op het idee om San als het echt koud/nat is in de wei die peesbeschermers om te doen (alleen voorbenen). Dan zouden de benen/pezen een beetje warm blijven (en natuurlijk ook bescherming bij rare bokkesprongen, al is dat zeker niet ons hoofddoel om ze eventueel om te doen). Zou dat inderdaad goed/nuttig zijn...? Ik twijfel een beetje eigenlijk, maar kan niet zo goed uitleggen waarom. Meer een gevoel...

Ze hebben wel van die speciale voor in de wei, bij de paardendrogist.
Gewone zou ik er inderdaad ook niet om laten. Straks krijgt ze er juist opgelopen benen door.
En de bloeddoorstroming wordt ook minder, dat is juist helemaal niet goed bij lyme. Normaal gesproken houden paarden zich zelf warm genoeg, als ze voldoede kunnen bewegen, tenzij de benen geschoren zijn natuurlijk.
Die dingen heten niet voor niets beschermers, anders zouden ze wel verwarmers heten
Gewone zou ik er inderdaad ook niet om laten. Straks krijgt ze er juist opgelopen benen door.
En de bloeddoorstroming wordt ook minder, dat is juist helemaal niet goed bij lyme. Normaal gesproken houden paarden zich zelf warm genoeg, als ze voldoede kunnen bewegen, tenzij de benen geschoren zijn natuurlijk.
Die dingen heten niet voor niets beschermers, anders zouden ze wel verwarmers heten
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo