artikel paardenkrant over P&P
artikel paardenkrant over P&P
vandaag is er een artikel in de Paardenkrant verschenen over Power en Paint-de longgerfoto's.
ik zou dit graag willen lezen,is er iemand die het voor mij (leesbaar) in kan scannen?
ik zou dit graag willen lezen,is er iemand die het voor mij (leesbaar) in kan scannen?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ik heb het thuis, kan het morgen wel inscannen.
Blijf vinden dat er enorme ophef gemaakt wordt. Als iedereen die nu zo zijn mond hierover opentrekt, thuis nog nooit iets vergelijkbaars heeft gedaan, dan gaat het een stuk beter met de paarden in Nederland dan ik altijd heb gedacht. Alleen omdat het nu om een bekend paard gaat, valt de hele wereld eroverheen, maar ik houd het bij het volgende spreekwoord:
'hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen...'
Blijf vinden dat er enorme ophef gemaakt wordt. Als iedereen die nu zo zijn mond hierover opentrekt, thuis nog nooit iets vergelijkbaars heeft gedaan, dan gaat het een stuk beter met de paarden in Nederland dan ik altijd heb gedacht. Alleen omdat het nu om een bekend paard gaat, valt de hele wereld eroverheen, maar ik houd het bij het volgende spreekwoord:
'hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen...'
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ben het wel met je eens Yvette maar ik vind aan de andere kant ook dat deze mensen een voorbeeldfunctie hebben. Daarmee wil ik het niet goedpraten wat mensen thuis doen, maar daar heb je van iedereen nou eenmaal weinig zicht en invloed op. Ik vind deze longeersessie in de openbaarheid not done en het heel goed dat dit aan de kaak gesteld wordt.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Dingen mogen best aan de kaak gesteld worden en deze mensen hebben zeker een voorbeeldfunctie.
Maar ik vind de manier waarop iedereen nu over elkaar heen valt om maar tegen deze mensen aan te kunnen schoppen niet ok. Door zoveel stemmingmakerij en schijnheiligheid ben ik geneigd op te komen voor de andere kant
(zal de jurist in mij wel zijn)
Maar ik vind de manier waarop iedereen nu over elkaar heen valt om maar tegen deze mensen aan te kunnen schoppen niet ok. Door zoveel stemmingmakerij en schijnheiligheid ben ik geneigd op te komen voor de andere kant

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"