tandarts
tandarts
iemand hier uit het noorden die een goede paardentandarts weet? liefst prov. groningen?
Karev is nog nooit gecontroleerd, en ze blijft maar rechts vasthouden. Ik had er zelf al mee in mijn hoofd gelopen dat het miss. wel een gebits probleem is, totdat mijn instructrise het vandaag ook zei.
Karev is nog nooit gecontroleerd, en ze blijft maar rechts vasthouden. Ik had er zelf al mee in mijn hoofd gelopen dat het miss. wel een gebits probleem is, totdat mijn instructrise het vandaag ook zei.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
er zit er 1 in opende,hij is heel goed en goedkoop. Komt ook altijd bij mijn pony's. Zal morgen op stal even naam en nummer noteren(of iemand moet me voor zijn?)
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Brittlover
Ted van Houten is dat
http://www.tvanhouten.nl

Ereplaatsje voor

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Ja,die bedoelde ikClaudje schreef:Ted van Houten is dathttp://www.tvanhouten.nl
Gerrit
Cindy

Je kan zelf ook even voelen of ze haken heeft hoor.
Dat ze rechts vasthoudt hoeft niet aan het gebit te liggen. Ieder paard heeft een mindere kant. Kan ook liggen aan de wijze van rijden, het zadel, noem maar op. Als je niks raars aan het gebit voelt zou ik niet direct de tandarts aan laten rukken.
Dat ze rechts vasthoudt hoeft niet aan het gebit te liggen. Ieder paard heeft een mindere kant. Kan ook liggen aan de wijze van rijden, het zadel, noem maar op. Als je niks raars aan het gebit voelt zou ik niet direct de tandarts aan laten rukken.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

en hoe doe ik dat dan, ik zie mezelf nou niet direkt een hand in haar mond steken? Maar ze is nog nooit bij een tandarts geweest, en het lijkt me geen kwaad te kunnen.
Ik wil graag de ta erbij hebben, omdat ze dus nog nooit geweest is, en ik er zelf al aan zat te denken dat ze er iets last van had, en mijn instructrise het apart van mij ook zei.
Het kan vast geen kwaad om hem te laten kijken.
Ik wil graag de ta erbij hebben, omdat ze dus nog nooit geweest is, en ik er zelf al aan zat te denken dat ze er iets last van had, en mijn instructrise het apart van mij ook zei.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Even de tong eruit vissen en dan aan de zijkanten voelen. Is een handigheidje, beetje lastig om zo via internet uit te leggenTamara schreef:en hoe doe ik dat dan, ik zie mezelf nou niet direkt een hand in haar mond steken? Maar ze is nog nooit bij een tandarts geweest, en het lijkt me geen kwaad te kunnen.

haha, nou ik wil ze graag alle 10 houden!
@marijke, ze is nu op een maand na 3 en een half, dus kan ookk een wissel ding zijn natuurlijk.
Maar ik laat het liever voor niets controleren, dan dat ik er mee door rij, en er wel iets aan de hand te zijn.
Mischien is rechts wel gewoon haar moeilijke kant, dat kan natuurlijk ook.
@marijke, ze is nu op een maand na 3 en een half, dus kan ookk een wissel ding zijn natuurlijk.
Maar ik laat het liever voor niets controleren, dan dat ik er mee door rij, en er wel iets aan de hand te zijn.
Mischien is rechts wel gewoon haar moeilijke kant, dat kan natuurlijk ook.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Cindy+Uniek
ja en tong eruit vissen is zeker niet ongevaarlijk!
als je die te vast pakt, kan hij er ook zo afgetrokken worden! de tong van een paard zit maar héél los vast.....
het kan nooit kwaad om je paard gewoon 1 x per jaar onder controle te houden!
uniek had op haar 3e ook erg scherpe tanden! maar ik denk dat je rijd-probleem daar niet vandaan zal komen.....
klinkt hard, maar meestal zit het paard vast door de ruiter....
ik zit zelf onbewust meer op mijn linkerzitbeenknobbel dit resulteerde erin dat alletwee mijn paarden rechtsom teveel stelling hadden en linksom 'vast' zaten en ook altijd naar 'binnen' vielen!
als je die te vast pakt, kan hij er ook zo afgetrokken worden! de tong van een paard zit maar héél los vast.....
het kan nooit kwaad om je paard gewoon 1 x per jaar onder controle te houden!
uniek had op haar 3e ook erg scherpe tanden! maar ik denk dat je rijd-probleem daar niet vandaan zal komen.....
klinkt hard, maar meestal zit het paard vast door de ruiter....
ik zit zelf onbewust meer op mijn linkerzitbeenknobbel dit resulteerde erin dat alletwee mijn paarden rechtsom teveel stelling hadden en linksom 'vast' zaten en ook altijd naar 'binnen' vielen!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Cindy....
De tong van een paard zit uitstekend vast dat kan ik je garanderen.....
Je wil niet weten hoeveel hengsten er aan de tong buiten gezet worden bv omdat ze met hulpmiddelen niet te hanteren zijn. En ik heb nog nooit iemand gesproken die een tong in zn handen heeft gehad of zelf een tong in mn handen gehad, hihi het is geen hagedissestaart!
Een die lap er even naar de zijkant uithalen is alleen voor je eigen veiligheid, dan bijt ie echt niet namelijk ;-)

Je wil niet weten hoeveel hengsten er aan de tong buiten gezet worden bv omdat ze met hulpmiddelen niet te hanteren zijn. En ik heb nog nooit iemand gesproken die een tong in zn handen heeft gehad of zelf een tong in mn handen gehad, hihi het is geen hagedissestaart!
Een die lap er even naar de zijkant uithalen is alleen voor je eigen veiligheid, dan bijt ie echt niet namelijk ;-)

- Cindy+Uniek
nou dan mag jij op de paardenhouderij in Barneveld ze dat vertellen!!Krista schreef:Cindy....![]()

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
ik voelde gister met het bit echt een haak(althans, bit liep ergens op
)
dus ik laat de tandarts ook een keer komen...
geloof dat mijn stalgenoot er laatst een had(een goede
)

dus ik laat de tandarts ook een keer komen...
geloof dat mijn stalgenoot er laatst een had(een goede

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Mijn paard is maandag de klos om zijn kiesjes te laten kortwieken. Dierenarts vond het de laatste 3 jaar niet nodig, maar nu komt zijn eten er gewoon uit, bijt hij regelmatig op zijn wang en verslikt zich.
Bovendien zijn er mensen bij ons op stal die geen goede ervaringen hebben met de vijlkunsten van de dierenarts (een mooie rode vloer is niet lelijk
) dus komt de tandarts maar. Misschien merk ik na maandag ook wel verschil met rijden.
Edit Eef: vraag het gewoon na of er meerdere mensen zijn die willen op stal, anders kan je net zo goed de dierenarts laten KIJKEN als ze er toch zijn. Ik heb wel een nummer voor je van een super relaxte tandarts hier in de buurt mocht je hem nodig hebben.
Bovendien zijn er mensen bij ons op stal die geen goede ervaringen hebben met de vijlkunsten van de dierenarts (een mooie rode vloer is niet lelijk

Edit Eef: vraag het gewoon na of er meerdere mensen zijn die willen op stal, anders kan je net zo goed de dierenarts laten KIJKEN als ze er toch zijn. Ik heb wel een nummer voor je van een super relaxte tandarts hier in de buurt mocht je hem nodig hebben.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ik zie het me al voor me dat die tong eraf valtKrista schreef:Cindy....![]()

Ik heb het nog nooit gezien in elk geval.

Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo