ruiterpaden Brielse meer

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
nobbygaard

ruiterpaden Brielse meer

Bericht door nobbygaard » wo 19 sep 2007, 10:35

Wij liggen vaak met de boot in het Brielse meer en de laatste keer met fietsen ontdekte wij dat daar ruiterpaden waren aangelegd met ook mogelijkheden om je paarden vast te zetten. Wie weet hoe deze route heet, waar deze begint, hoe lang hij is en of je er met een auto en trailer kan komen. Lijkt me weleens leuk om er dan met Nobby te gaan rijden.
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » wo 19 sep 2007, 11:26

he wat leuk. Nan staat daar vlakbij! Ik reed van de zomer bijna dagelijks over die ruiterpaden die jij bedoelt. En nu nog in het weekend gezien het om hafl negen alweer donker is.

Als je met de trailer gaat kun je het best bij de kogeloven(restaurant staat aangegeven) parkeren. Daar is een grote parkeerplaats. Verder niet eigenlijk.

De ruiterpaden hebben volgens mij niet echt een naam voor zover ik dus weet.

Je kunt vanuit brielle naar het strand(wel 3 uur voor rekenen) in oostvoorne, rockanje en ook gewoon een rondje van 1,5 / 2 uur rijden. De straatnamen weet ik niet maar de routes wel haha ;)

Maar als je niet alleen wil moet je het even laten weten. Als we kunnen rijden we wel een rondje mee!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » wo 19 sep 2007, 12:16

Dat restaurant weet ik wel te vinden.
Is er voor het strand nog bepaalde tijden in de zomer en winterperiode dat je erop mag. Zover je dat weet.
Zal waarschijnlijk wel in de winterperiode zijn dat ik daar dan misschien een keer na toe ga op een zaterdag.
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » do 20 sep 2007, 13:17

op het autostrand mag je altijd Dat is bij oostvoorne.
Bij het strand kun je trouwens ook gewoon parkeren! Als ik naar het strand ga, ga ik alitjd met de trailer gezien Nan niet zo ver kan met de been.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Plaats reactie