Pasja gevonden!!!! kijk voor foto's en verslag
Pasja gevonden!!!! kijk voor foto's en verslag
Hoi, Een vriendin van mij heeft vijf jaar gelden haar fjord verkocht naar de veluwe. Helaas is het contact met de eigenaren verwatert.
Ik dacht misschien dat iemand haar hier kent.
Naam : pasha of pasja
Vader : Arin
Hoogte: ongeveer 145cm
Kleur: licht issabel
Wie o wie kent haar?? Zou wel grappig zijn.
Gr heidie
Ik dacht misschien dat iemand haar hier kent.
Naam : pasha of pasja
Vader : Arin
Hoogte: ongeveer 145cm
Kleur: licht issabel
Wie o wie kent haar?? Zou wel grappig zijn.
Gr heidie
Laatst gewijzigd door heidie op zo 30 sep 2007, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Toevallige verwarringJoyceNan schreef:Weet ikEllebel schreef:De Pacha die Ned kampioene is geweest op de CK is een Larsto * Zariska (Lars). Tim stond bij hen op stal. Dus die is het niet![]()
![]()
Ik had het over die Janine bedoelt.

Heb geen foto. 'ken' dr alleen van papier, maar het is wel een Arin en weet dat ze in Nieuweroord staat.
Dit zijn de gegevens voor zover bij het stamboek bekend gegeven via internet:
http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
>>edit: had je dus ook net gevonden
Dit zijn de gegevens voor zover bij het stamboek bekend gegeven via internet:
http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
>>edit: had je dus ook net gevonden

Geluk is de vrucht van intens werk
Ja we zijn geweest!!!
Na twee uur rijden eindelijk bij hoogeveen aan gekomen zien we een biefje op de deur hangen, dat ze er niet zijn!!
Ze hebben geprobeert Tillie te bereiken, maar hadden haar nummer niet. Gelukkig mochten we geweoon naar de twee paarden toe en alles met ze doen, want ze waren heel braaf!1 Nouja, daar kan je natuurlijk je vraagtekens bij zetten. Ga je er dan op rijden of alleen kunffelen en poetsen???
We zijn naar haar toe gegaan en toen ik haar zag, zag ik echt een meisjes Jordy!! Het is een merrie ook van Arin uit het zelfde bouwjaar, hahaha Ze lijkt echt veel op Jordy, dat zelfde lieve hoofdje, alleen dan zonder kol.
Tillie herkende haar ook meteen, ondanks dat ze elkaar al 8 jaar niet meer hadden gezien. Het was echt een vriendelijke merrie met (helaas) vreselijke manen!!! Ze waren een beetje scheef geknipt en niet meer in model. Ik heb de stoute scharen aangedaan en er een mooie boog in gemaakt!! Moet eerlijk zijn dat als iemand ook maar met een schaar bij Jordy in de buurt komt, dan ga ik al bijten, haha
Maar het voelde goed en we mochten immers alles met haar doen??
We waren aan het zadelen en allebei hadden we er een naar gevoel over. Ik zou dat persoonlijk niet willen hebben, twee vreemden mensen op mijn paard die ik nog nooit heb gezien. We hebben toen ook de keuze gemaakt om er niet op te gaan rijden. Tillie heeft er even zonder zadel op gezeten, maar verder niet.
Het was Jammer dat de eigenaar zijn afspraak niet kon verzetten, maar we gaan zeker een keertje terug, zodat we een ritje met haar onder het zadel en voor de kar!! Leuk...
Ze vonden het overgens niet erg dat ik haar onderhanden had genomen! ppfff.... gelukkig Ze hadden het niet eens gezien.
NU de foto's
Dit is dus pasja 12 jaar oud en dochter van arin en sietske

Helaas geen foto's van haar makeover
Ze liep smane met een welsje en het weitje naast haar liep deze grote kleine man, hashaha
zo grappig, stond echt de hele tijd te kijken.

Gr heidie en Tillie, nogmaals bedankt voor het vinden van pasja, nu paula nog
Na twee uur rijden eindelijk bij hoogeveen aan gekomen zien we een biefje op de deur hangen, dat ze er niet zijn!!
Ze hebben geprobeert Tillie te bereiken, maar hadden haar nummer niet. Gelukkig mochten we geweoon naar de twee paarden toe en alles met ze doen, want ze waren heel braaf!1 Nouja, daar kan je natuurlijk je vraagtekens bij zetten. Ga je er dan op rijden of alleen kunffelen en poetsen???
We zijn naar haar toe gegaan en toen ik haar zag, zag ik echt een meisjes Jordy!! Het is een merrie ook van Arin uit het zelfde bouwjaar, hahaha Ze lijkt echt veel op Jordy, dat zelfde lieve hoofdje, alleen dan zonder kol.
Tillie herkende haar ook meteen, ondanks dat ze elkaar al 8 jaar niet meer hadden gezien. Het was echt een vriendelijke merrie met (helaas) vreselijke manen!!! Ze waren een beetje scheef geknipt en niet meer in model. Ik heb de stoute scharen aangedaan en er een mooie boog in gemaakt!! Moet eerlijk zijn dat als iemand ook maar met een schaar bij Jordy in de buurt komt, dan ga ik al bijten, haha

Maar het voelde goed en we mochten immers alles met haar doen??
We waren aan het zadelen en allebei hadden we er een naar gevoel over. Ik zou dat persoonlijk niet willen hebben, twee vreemden mensen op mijn paard die ik nog nooit heb gezien. We hebben toen ook de keuze gemaakt om er niet op te gaan rijden. Tillie heeft er even zonder zadel op gezeten, maar verder niet.
Het was Jammer dat de eigenaar zijn afspraak niet kon verzetten, maar we gaan zeker een keertje terug, zodat we een ritje met haar onder het zadel en voor de kar!! Leuk...
Ze vonden het overgens niet erg dat ik haar onderhanden had genomen! ppfff.... gelukkig Ze hadden het niet eens gezien.
NU de foto's
Dit is dus pasja 12 jaar oud en dochter van arin en sietske

Helaas geen foto's van haar makeover
Ze liep smane met een welsje en het weitje naast haar liep deze grote kleine man, hashaha
zo grappig, stond echt de hele tijd te kijken.

Gr heidie en Tillie, nogmaals bedankt voor het vinden van pasja, nu paula nog

- Mieke_Cunna
- Contacteer: