Hoe vaak kan 1 vlo steken?
Hoe vaak kan 1 vlo steken?
Een beetje aparte vraag, maar sinds vandaag zit ik onder de bulten van onder tot boven op mijn been ben gestoken(15 bulten tot nu toe gezien). Nu vraag ik me af hoeveel zo'n beest eigenlijk kan steken of hebben meerdere kleine krengen mij te pakken gehad?
En heeft iemand een goed middel tegen de jeuk. Ik had super spul dat heette bug bite, maar ik heb geen idee waar ze dat nu nog verkopen en op google word ik ook niet wijzer.
En heeft iemand een goed middel tegen de jeuk. Ik had super spul dat heette bug bite, maar ik heb geen idee waar ze dat nu nog verkopen en op google word ik ook niet wijzer.
Wodan en ik M1+10
je hebt kans dat je een plaagje in huis hebt, wij zaten vorig jaar ook helemaal onder en het was een hel om die vlooien te verbannen.
tegen de jeuk had ik prrrikweg van vsm en beetbalsem van Jaico (van de muggenmelk. beide werkten super! Ik zou ook je huis onderhanden nemen met een goede omgevingsspray
Succes ermee!
tegen de jeuk had ik prrrikweg van vsm en beetbalsem van Jaico (van de muggenmelk. beide werkten super! Ik zou ook je huis onderhanden nemen met een goede omgevingsspray
Succes ermee!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- Senna&Cajra
Zelf heb ik dus geen vlooien in huis, gelukkig. Ik ben bij een vriendin van me op kraamvisite geweest en die heeft 3 katten boven opzolder en die is dus niet zo schoon. Zeer waarschijnlijk heb ik het dus daar opgelopen toen ik haar huisje van beneden tot boven heb bekeken.
Niemand tips tegen de jeuk?
Niemand tips tegen de jeuk?
Wodan en ik M1+10
Ik wilde net zeggen, jij hebt toch geen beesten in huis.
Maar als ik dan het verhaal van je vriendin hoor dan kan het haast niet anders dan dat het vlooienbeten zijn .
Fijn als je dan ook een baby erbij hebt, want die vlooien blijven echt niet alleen maar boven zitten.
Ze zal alles goed moeten spuiten en stofzuigen. De beesten zeer goed behandelen met Advantage of frontline(dit zijn de enige middelen die echt goed helpen).
Maar het zal niet gemakkelijk zijn. De gemeente komt wel maar dan moet het wel heel erg zijn(is ook heel erg duur)
Ze zal er wel een tijdje mee bezig zijn.
Voor jou is het wel even oppassen want jij kunt gemakkelijk eitjes meenemen aan je schoenen en kleding(klinkt vies maar het is wel zo)
Tja de jeuk is vrij snel over.
Veel succes
Maar als ik dan het verhaal van je vriendin hoor dan kan het haast niet anders dan dat het vlooienbeten zijn .
Fijn als je dan ook een baby erbij hebt, want die vlooien blijven echt niet alleen maar boven zitten.
Ze zal alles goed moeten spuiten en stofzuigen. De beesten zeer goed behandelen met Advantage of frontline(dit zijn de enige middelen die echt goed helpen).
Maar het zal niet gemakkelijk zijn. De gemeente komt wel maar dan moet het wel heel erg zijn(is ook heel erg duur)
Ze zal er wel een tijdje mee bezig zijn.
Voor jou is het wel even oppassen want jij kunt gemakkelijk eitjes meenemen aan je schoenen en kleding(klinkt vies maar het is wel zo)
Tja de jeuk is vrij snel over.
Veel succes
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
nou zeg vlooien bij ej baby in huis, vreselijk, maar idd zoals Claudia al zegt, al je spullen goed wassen die je daar hebt angehad en ook even je auto van binenn doen, klinkt overdreven misschien maar geloof mij niks is zo rot en hardnekkig als een vlooienplaag.
o en niet krabben, des the meer je krabt des te meer het gaat jeuken.
o en niet krabben, des the meer je krabt des te meer het gaat jeuken.
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Ik hoop iig voor je dat je de vlooien niet mee naar huis hebt genomen. Vlooien en hun eitjes kun je relatief makkelijk uitroeien maar als ze zich in een popstadium bevinden kan je er niks tegen doen. Wij hebben ook een vlooienplaag in huis gehad toen we onze eerste katjes in huis haalden. Binnen no time zat ons hele huis vol vlooien. Na een kapitaal aan anti vlooienspul dachten we ervan verlost te zijn, maar een aantal weken later begon het van voor af aan omdat die poppen uitkwamen. Toen weer alles behandeld en na 3 maanden waren we er eindelijk echt vanaf.
Ik heb toen gelukkig geen last van vlooienbeten gehad, maar ik denk dat allerlei middeltjes die ook tegen muggenbeten helpen ook de jeuk verminderen.
Ik heb toen gelukkig geen last van vlooienbeten gehad, maar ik denk dat allerlei middeltjes die ook tegen muggenbeten helpen ook de jeuk verminderen.