ijzers voor
ijzers voor
Nu rijdt ik tegenwoordig best vaak buiten. Naast de standaard uitstap ritjes. Sjors vind dat natuurlijk prachtig, maar zijn hoeven staan in no/time weer omhoog gekruld.
Dit eigenlijk alleen bij de voorhoeven.
Kan het dat je hem alleen in de zomer op ijzers zet, of is dat raar?
Dit eigenlijk alleen bij de voorhoeven.
Kan het dat je hem alleen in de zomer op ijzers zet, of is dat raar?
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

dat is precies wat mijn "nieuwe" smid me ook heeft geadviseerd voor Vera, alleen bij Vera gaat het wel rondom ivm een hoop kiezelpaden hier in de omgevingPablo schreef:Nee, natuurlijk is dat niet raar. Dat deed ik ook altijd bij Pablo. In mei ofzo eronder en dan 2 x op ijzers en dan weer blote voeten.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Cindy+Uniek
niks raars aan hoor!! een bekende van me heeft haar paarden ook alleen 's zomers op ijzers voor haar wedstrijden en 's winters lekker zonder! Uniek kan helaas niet zonder, wij hebben ook veel grind hier en ook op de manege zelf (voor op het terrein en als jenaar de achterbak wil of de paddocks) en zij gaat daar echt kreupelend overheen........
ook die bonte heeft sinds gister voorijzers, want die ging hetzelfde..... en nu is het weer goed!!!!!
ook die bonte heeft sinds gister voorijzers, want die ging hetzelfde..... en nu is het weer goed!!!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
bedoel je omhoog krullen van het brokkelen of omdat ze te lang worden.
In het eerste geval is een ijzertje of hoefschoen wel een goed plan, in het tweede geval worden ze met ijzer nog sneller lang.
Wij hebben ze eigenlijk alleen maar op ijzers in zomermaanden, 's winters rijden we niet veel langs de weg en ook niet op gras, dus hebben ze dan geen ijzers nodig.
In het eerste geval is een ijzertje of hoefschoen wel een goed plan, in het tweede geval worden ze met ijzer nog sneller lang.
Wij hebben ze eigenlijk alleen maar op ijzers in zomermaanden, 's winters rijden we niet veel langs de weg en ook niet op gras, dus hebben ze dan geen ijzers nodig.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- klavertje4
hoi,
omhoog krullen , kun je er een foto van maken ?
en voor alleen ijzers zetten , is niet raar hoor,
eigenlijk best goed, als ze achter niet te zeer verkeerd afslijten
ik doe het ook,ik ben heel erg voor natuurlijk bekappen maar heb toch gezien dat mijn haf echt niet over de kiesels kan en mijn te zware fjord ook al niet , dus hebben ze ook voor alleen ijzers en dat gaat heel goed , vooral ik nu eindlijk een goed smid heb, de vorige kreeg ik voor geen mogelijkheid te pakken ...maar ik voel me nog steeds een verrader hoor, dat ik er ijzers er onder gezet heb
omhoog krullen , kun je er een foto van maken ?
en voor alleen ijzers zetten , is niet raar hoor,
eigenlijk best goed, als ze achter niet te zeer verkeerd afslijten
ik doe het ook,ik ben heel erg voor natuurlijk bekappen maar heb toch gezien dat mijn haf echt niet over de kiesels kan en mijn te zware fjord ook al niet , dus hebben ze ook voor alleen ijzers en dat gaat heel goed , vooral ik nu eindlijk een goed smid heb, de vorige kreeg ik voor geen mogelijkheid te pakken ...maar ik voel me nog steeds een verrader hoor, dat ik er ijzers er onder gezet heb

een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!