concours buite-mede

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
kimberly

concours buite-mede

Bericht door kimberly » za 05 mei 2007, 14:59

hoi, ik ben janneke (15)

en ben op zoek naar een concours waar je zonder startkaart kunt starten (buite-mede). tot nu toe heb ik er maar 2 gevonden (op fjorvrili :D ). Ik wil alleen even kijken of ik in de toekomst een startkaart kan aanvragen, en of ze wel 'geschikt' is voor de wetstrijden.

weet er iemand nog een koudbloedwetstrijd of fjordenconcours? of misschien een andere manier om dit te 'testen'?
Vera

Bericht door Vera » za 05 mei 2007, 16:19

bij de meeste rijvereningen kun je "onderlinge" wedstrijden starten. Wij hebben er een stuk of 4 per jaar naast de knhs wedstrijden. Ook kun je bij de meeste knhs wedstrijden HC starten, maar eigenlijk moet je dan wel een startkaart hebben. Maar soms is het geen probleem, dat moet je gewoon even bij de vereniging vragen. Bij ons kan het ook, als er plekken leeg zijn gebleven op de startlijst.

In Bergen is op 16 juni een wedstrijd voor je ook onderling kan starten. maar het is mischien wel een beetje ver voor je.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mir

Bericht door Mir » za 05 mei 2007, 18:06

Weet niet of je lid bent van een vereniging (zonder startkaart)?
Op die manier mag je dan idd wel eens buiten mededinging meedoen. Sommige verenigingen hebben ook een verenigingsrubriek, dat is ook zonder startkaart bij een erkende jury.
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 05 mei 2007, 19:04

Op de fjordcup op 16 juni kan het ook ;)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » zo 06 mei 2007, 13:30

Kijk eens bij een ruitersportzaak in de buurt, daar staan dit soort wedstrijden ook vaak aangegeven....
kimberly

Bericht door kimberly » di 08 mei 2007, 05:46

Ja ik zit bij een ponyclub, en k zal kijken wat ik met jullie reacties kan doen, bedankt!!! :)
Plaats reactie