welke maat????
welke maat????
ik heb net mijn fjordje gemeten voor een deken, en was ff aan het kijken voor een deken, maar ik kan er geen wijs uit worden welke maat ik moet hebben, HELP.
de maat van manen tot staart is 115, en van borst naar bil is 180. Stokmaat is ong. 1.39, kon niet zo precies meten. Ze is vrij breed al, voor een 3 jarige.
Weten jullieraad, welke maat, hihi.
Greetz Tamara en Karev
de maat van manen tot staart is 115, en van borst naar bil is 180. Stokmaat is ong. 1.39, kon niet zo precies meten. Ze is vrij breed al, voor een 3 jarige.
Weten jullieraad, welke maat, hihi.
Greetz Tamara en Karev
de ruglengte plus 60cm zou je op een 175 uitkomen, maar als ze al zo breed is zou het best een maatje meer kunnen zijn. Gewoon even eentje ophalen, want het ligt ook erg aan de pasvorm en vragen of je mag passen en eventueel ruilen.
Maar even misschien een domme opmerking. Waarom ga je nu een deken kopen? als het voor de winter is bedoelt past ze hem tegen die tijd misschien niet eens meer. Vera heeft namelijk vanaf haar derde elke winter een nieuwe deken gekregen. ze begon met 175 en heeft nu 195 en van sommige merken 205. hopelijk is het nu over.
Maar even misschien een domme opmerking. Waarom ga je nu een deken kopen? als het voor de winter is bedoelt past ze hem tegen die tijd misschien niet eens meer. Vera heeft namelijk vanaf haar derde elke winter een nieuwe deken gekregen. ze begon met 175 en heeft nu 195 en van sommige merken 205. hopelijk is het nu over.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Bij Nisko hetzelfde, die is 1.46 en heeft ook dekenmaat 185.Ydel schreef:mmmmh, bij Ydel werkt dat absoluut niet hoor
die is stokmaat ongeveer 1.45-1.48 maar heeft dekenmaat 185
@Tamara: ik zou gewoon een 175 of 185 meenemen en tevoren vragen of je mag ruilen. En als ze zoals Vera zegt de deken van de winter pas nodig hebt, zou ik nog ff wachten met 1 kopen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!