Wat lust jouw fjord als tussendoortje?
-
Wat lust jouw fjord als tussendoortje?
Veronica lust:
* wortels
* appels
* peren
* mandarijnen
* paardesnoepjes
* brood
gr brenda
* wortels
* appels
* peren
* mandarijnen
* paardesnoepjes
* brood
gr brenda
- Margot van Rins
- Moderator
Jeskim is ook een vuilnisvat, die vreet alles wat los en vast zit..
Als Bente of Caylinn iets lat vallen en Timber is niet sneller dan vreet ze het gewoon op..
Ze heeft het zelfs eens gepresteerd om twee appels, van behoorlijk formaat in één keer op te eten!!
Tea lust eigenlijk ook alles, aleen Bente is nog wat kieskeuriger, maar die kent ook nog niet alles.. Ze krijgen niet zovaak iets extra's..
Als Bente of Caylinn iets lat vallen en Timber is niet sneller dan vreet ze het gewoon op..
Ze heeft het zelfs eens gepresteerd om twee appels, van behoorlijk formaat in één keer op te eten!!
Tea lust eigenlijk ook alles, aleen Bente is nog wat kieskeuriger, maar die kent ook nog niet alles.. Ze krijgen niet zovaak iets extra's..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik zou niet weten wat hier níet gegeten wordt.
Ja prei, maar dat is sowieso niet goed voor ze. Ik zie een aantal mensen peren opnoemen, maar dat is ook niet al te best. Peren gaan gisten en dan heb je dus dronken paarden in de weide staan
Je kunt ze er wel wat van geven, maar het moeten geen kilo's worden.
Verde halen wij bij de ijscoman altijd 2 ijsjes. 1 voor mij en 1 voor nina.
Ja prei, maar dat is sowieso niet goed voor ze. Ik zie een aantal mensen peren opnoemen, maar dat is ook niet al te best. Peren gaan gisten en dan heb je dus dronken paarden in de weide staan

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Alm eet echt alles, hoofdstelriempjes zijn toch wel de favoriet
Hay is nogal kieskeurig, wortels of appels wil hij niet. Stukjes brood vindt hij wel lekker, maar het moet wel in kleine stukjes want als hij teveel moeite moet doen dan hoeft het niet hihi. Hij heeft toch liefst zn gewone eten en grasjes.

Hay is nogal kieskeurig, wortels of appels wil hij niet. Stukjes brood vindt hij wel lekker, maar het moet wel in kleine stukjes want als hij teveel moeite moet doen dan hoeft het niet hihi. Hij heeft toch liefst zn gewone eten en grasjes.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Alles als het maar eetbaar is! Ik heb bij Muis en bij Vlekkie nog nooit meegemaakt dat ze iets niet op at. Wel dat als het vreemd eten was wat ze nog nooit gehad had dat ze met haar hoofd ging knikken en zoiets had van "dit is appart.."
Ik heb vroeger een pony gehad die lustte geen appels en was wel dol op peren~!!
Ik heb vroeger een pony gehad die lustte geen appels en was wel dol op peren~!!
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2
Peertje om de dag moet dan kunnen neem ik aan. Ik heb nog nooit een dronken Alies gezien volgens mijnina1993 schreef:Ik zou niet weten wat hier níet gegeten wordt.
Ja prei, maar dat is sowieso niet goed voor ze. Ik zie een aantal mensen peren opnoemen, maar dat is ook niet al te best. Peren gaan gisten en dan heb je dus dronken paarden in de weide staanJe kunt ze er wel wat van geven, maar het moeten geen kilo's worden.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Exel lust ook echt alles, Vera is wat kieskeuriger............... mevrouw heeft zelfs een bepaald merk snoepje wat ze niet moet (hoe is het mogelijk voor een fjord he?
)

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Volgens mij lust Nisko ook van alles wel, appels, brood, snoepjes (krijgt ze bijna nooit). Alleen ze lust geen vleesbeleg tussen een broodje
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!