Startkaart, 18de jaar Paarden?
Startkaart, 18de jaar Paarden?
Ik heb de kans om een Fjord te starten in de wedstrijden (wat me super lijkt !). Maar als ik nu een startkaart aanvraag, moet ik dan tussen de paarden of pony's starten ?
Ik wordt dit jaar in Augustus 18.
Ik wordt dit jaar in Augustus 18.
Laatst gewijzigd door Amber_ op do 05 apr 2007, 07:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Volgens mij mag je in het lopende jaar dat je 18 wordt nog pony's starten. Je bent immers op het moment van aanvragen nog geen 18. Maar het is voor mij alweer een paar jaartjes geleden dat ik gestart ben dus het kan maar zo zijn dat er weer wat veranderd is.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

- jezzikaatje
- Contacteer:
Marijke&Rosco schreef:Maareh wat voor fjordje ga starten dan? Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig...
Meisje uit bennekom heeft 2 paarden, waarvan 1 Fjord (Gardar X Havstad). Maar helaas dus al achtien... Nu zoekt ze iemand ervoor die haar 2 keer per week wil rijden en dan om het weekend met haar mee wil op concourjezzikaatje schreef:Ja dat wil ik dan ook wel weer weten Amber

Allemaal eigen kosten, maar ach.. dat laatste half jaartje heb ik er wel voor over

Gewoon puur het is allemaal mee te maken (én eindelijk iemand met wie ik ieder weekend mee kan rijden

Het gaat eigenlijk om springen, ik denk daarom ook niet dat ik overstap naar de Paarden.Viv schreef:Ik zou dan gewoon lekker bij de paarden gaan starten, anders krijg je volgend jaar weer zo'n gedoe met overschrijven naar een rijvereniging en omzetten van je startkaart.
Laatst gewijzigd door Amber_ op do 05 apr 2007, 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Cindy+Uniek
enne..... als je nog geen 18 bent en geen 'paard' bezit MAG je niet eens tussen de paarden starten......Viv schreef:Ik zou dan gewoon lekker bij de paarden gaan starten, anders krijg je volgend jaar weer zo'n gedoe met overschrijven naar een rijvereniging en omzetten van je startkaart.
ik heb inderdaad ook het hele jaar nog gestart tussen de pony's toen ik bijna 3 jaar geleden 18 werd in augustus!!!
en als het om springen gaat zou ik zeker blij zijn om tussen de pony's te starten, want tussen de paarden zal je het niet lang redden denk ik.... over die hoge hindernissen met zo'n kleintje

leuk voor je!!!! lekker doen!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Toevallig vorige week de reglementboekjes binnen gekregen, en wat las ik: Als je met een pony de overgangCindy+Uniek schreef: enne..... als je nog geen 18 bent en geen 'paard' bezit MAG je niet eens tussen de paarden starten......
naar de paarden hebt gemaakt voor je 18e en het bevalt niet.
Mag je zelfs weer terug naar de pony's totdat je 18 bent.
Nee, Dat gaat hopelijk snel gebeurenyvette schreef:Maar voordat je mag springen, moet je wel een winstpunt in de B dressuur hebben. Of heb je dat met een ander paard al gehaald?

Whaha Jaa dat kloptClaudje schreef:Dat is Banshee zeker? Dat is een gaaf beestje

Ik ga vanmiddag voor het eerst meedoen in springles

Ken je de Vrije Slag, het buitenzwembad ? Daar tegen over ongeveërMarijke&Rosco schreef:Ik heb jaren in Bennekom gestaan met de paarden. Waar staan de paardjes?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Dat is goed te doen vanuit Ede! Er liep daar in het weiland (ligt precies tussen weggetjes in) vroeger ook altijd een fjordenmerrie Frida ( of Frieda...) die standaard ieder jaar een veulen uitpoepte
. Of zit het nog dichertbij het zwembad?

Morgan!! 

- Cindy+Uniek
ow das zeker nieuw dan?? zeker de regels vanaf 1 april 2007?!?!~mirjam~ schreef:Toevallig vorige week de reglementboekjes binnen gekregen, en wat las ik: Als je met een pony de overgangCindy+Uniek schreef: enne..... als je nog geen 18 bent en geen 'paard' bezit MAG je niet eens tussen de paarden starten......
naar de paarden hebt gemaakt voor je 18e en het bevalt niet.
Mag je zelfs weer terug naar de pony's totdat je 18 bent.
im mijn tijd mocht het volgens mij helemaal niet?!?!
maar dan heb ik niks gezegd!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥