Hoe die rand om foto??
- Cindy+Uniek
Hoe die rand om foto??
Ik wilde even weten hoe je ook alweer die dikke randen om een foto krijgt..... staat bij mijn hp image zone er niet tussen......
Kan iemand me dat even uitleggen????
alvast bedankt!!!
Cindy
Kan iemand me dat even uitleggen????
alvast bedankt!!!
Cindy
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- druppeltje
Ik heb daar ook bordermaker voor.
Eerst deed ik het met PhotoImpression 4, maar daarbij moest ik iedere foto apart doen en da's niet zo handig als je er veel moet doen..
Bordermaker is echt superhandig en gemakkelijk in gebruik. Gewoon map aanklikken, kiezen wat voor boord er rond moet en welke tekst, en gewoon laten doen en de hele map wordt gedaan
Eerst deed ik het met PhotoImpression 4, maar daarbij moest ik iedere foto apart doen en da's niet zo handig als je er veel moet doen..
Bordermaker is echt superhandig en gemakkelijk in gebruik. Gewoon map aanklikken, kiezen wat voor boord er rond moet en welke tekst, en gewoon laten doen en de hele map wordt gedaan

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Cindy+Uniek
- Cindy+Uniek
uuuuuhhhm bordermaker doet het niet......... ik heb de nieuwste (2.5) gedownload, maar dan zegt ie dat ie er geen programma voor heeft of ik dat wil opzoeken, dat doen ik en dan komt er iets van unavailable........
dus ik 2.4 geprobeerd omdat die ouder is, maar hetzelfde verhaal???
dus ik 2.4 geprobeerd omdat die ouder is, maar hetzelfde verhaal???
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Cindy+Uniek
Die kun je downloaden op www.adobe.com
Ik heb ook Adobe Photoshop, maar heb het gekocht. Gewoon in een of andere computerzaak.
Het kost wel wat, want het is ook voor webdesign en dat soort dingen, maar dan heb je ook een supergoed programma.
Ik heb ook Adobe Photoshop, maar heb het gekocht. Gewoon in een of andere computerzaak.

- Cindy+Uniek