Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Charret
Bericht
door Charret » za 24 feb 2007, 11:31
op jullie barefoot testzadel? Ik heb hem 5 december aangevraagd, toen kreeg ik een e-mail dat ik 6 testers voor me had. Goed.7 wkn. later terug gemaild dat ik het zadel nog niet had mogen ontvangen en ik graag wilde weten hoe het zat. Toen kreeg ik te horen dat de mensen de zadels wel eens langer hielden dan een week en daarom had ik dus nog 2 testers voor me. Prima. Kan zij ook niks aan doen dat die mensen zich niet netjes aan de afspraken kunnen houden. Maar nu is het alweer 4 wkn geleden en ik heb nog geen zadel mogen ontvangen..
Duurde het bij jullie ook zolang? Ik snap dat het een dienst is die zij leveren, maar zo loopt het toch niet echt soepel.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Leentje
Bericht
door Leentje » za 24 feb 2007, 11:57
bij mij liep het gewoon netjes,andere regio,dus andere dealer.
ik had het geluk dat ik net bij de kerst/oud en nieuw het zadel had,dus mocht het toen zoiezo 2 weken houden.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Sabbel
Bericht
door Sabbel » za 24 feb 2007, 12:47
De eerste keer dat ik een testzadel aangevraagt had (cheyenne) duurde het een paar weken, ik kreeg een mailtje dat ik het binnen een paar dagen zou ontvangen en dat gebeurde ook.
Een maand of 2 geleden heb ik de London getest, die had ik al maanden daarvoor aangevraagt, maar nooit iets terug gehoord, en dat was ik ook al weer vergeten toen ik een mailtje kreeg dat ik het testzadel binnen een aantal dagen zou ontvangen. Dat zadel liet nog 2 a 3 weken opzich wachten omdat de tester voor mij het zadel maar niet opstuurde. Er werd steeds gezegt dat het onderweg was, terwijl het niet was opgestuurd en dan moest het dekje nog gewassen worden etc etc (Ik heb het zadel toen trouwens vies ontvangen zonder singel). De laatste keer was dus een hoop gezeur, maar dat kwam meer door de tester voor mij dan door de leverancier. Ik heb het zadel toen trouwens wel langer mogen testen, en er is mij een nieuwe singel toegestuurd.
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

-
Pablo
-
Contacteer:
Bericht
door Pablo » za 24 feb 2007, 13:18
Probeer het anders bij Equixantos die zijn volgens mij een stuk sneller.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
-
Claudje
Bericht
door Claudje » za 24 feb 2007, 13:20
Ja, ik had de London geprobeerd van Equixantos en ik had hem binnen 2 weken.
Maar denk dat het inderdaad ook ligt aan de mensen die hem voor je hebben.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet erg sociaal

-
Vera
Bericht
door Vera » za 24 feb 2007, 13:20
ik weet wel dat het bij Inge ook erg lang duurde. Maar dat komt omdat er zoveel vraag naar is.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
-
Charret
Bericht
door Charret » za 24 feb 2007, 15:10
Ik vind het ook zo super asociaal om dat zadel gewoon langer dan een week te houden als dat de afspraak is. Zo verpesten ze het voor andere mensen .Ik vind ook dat ze die mensen best wat in rekening mogen brengen hoor.
Het gaat bij mij allemaal via Singelfooters. Is dat een andere dan Equiantos?
-
anika
Bericht
door anika » za 24 feb 2007, 16:32
Ik had het ook bij Singlefooters (scherpenzeel)
Op testzadel Cheyenne maat 2 moest ik lang wachten, maar maat 1 kwam sneller dan verwacht.
Murphy
Ysha
-
Esther
Bericht
door Esther » za 24 feb 2007, 18:48
Ik heb hem zelf opgehaald bij equixantos en was zeer tevreden. Ze hadden er direct een voor me. Ook heb ik toen een goede uitleg gekregen en heb de andere zadels ook even bekeken.
Het gebeurt inderdaad wel eens dat er mensen zijn die het zadel langer houden..
Ook toen ik besloot er een te kopen kon ik hem eigenlijk dezelfde dag meenemen als dat ik hem terugbracht, maar ik wist niet dat het zo snel kon en had dus geen geld bij me.
Dat was wel de laatste op voorraad dus heb die wel genomen en later opgehaald. Er is brand geweest in de fabriek en dus kan het daar ook door komen dan er vertraging is, maar dat geld denk ik niet echt voor de testzadels..
Ik was erg te spreken over equixantos.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
nina1993
Bericht
door nina1993 » zo 25 feb 2007, 08:48
Ik heb hem ook via singlefooters. Hetzelfde verhaal als jij. Weken wachten aantal testers voor me, maar er stuurden er een paar de handel niet op zodat het vertraging opliep. Zeer asociaal inderdaad. Maar dit is natuurlijk de firma niet te verwijten. Je zou nogmaals met ze kunnen bellen en er nu wat druk achter zetten.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
Charret
Bericht
door Charret » zo 25 feb 2007, 17:36
Ik wacht morgen even af of ik een reactie per mail krijg anders bel ik gewoon even.

-
Viv
Bericht
door Viv » ma 26 feb 2007, 05:40
Ligt er helemaal aan waar je hem reserveer, bij Singelfooters duurt het eeuwen voor je aan de beurt bent, bij equixantos heb ik maar een weekje hoeven wachten.
Je mag die van mij ook wel weekje lenen hoor (gaat de verkoop in dus alssie bevalt kun je hem meteen houden), idee???
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
Charret
Bericht
door Charret » ma 26 feb 2007, 08:02
Ga je hem alweer van de hand doen Viv, waarom?
Ik vind het lief aangeboden, maar ik heb net een mailtje terug gehad dat ik hem deze week kan ontvangen. De tester voor me heeft hem nu nog.
Ben benieuwd!
-
Viv
Bericht
door Viv » ma 26 feb 2007, 09:24
Omdat ik het voor de dressuur niks vind en ik dan toch liever een boomzadel heb. Voor de endurance maakt het niks uit maargoed als ik 2 diciplines met 1 zadel moet doen moet ik toch een keuze maken.
Ik mis mn kieffertje....
Dus als je interesse hebt, hij is net een paar maanden oud en helemaal compleet incl HAF pad met dubbele inlages.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014

-
Charret
Bericht
door Charret » ma 26 feb 2007, 09:35
O niet gedacht dat je weer terug zou gaan
Ik houd het zeker in gedachten maar als je hem eerder kwijt kunt aan een ander is het ook goed
Ik zou hem dan alleen voor buitenritten gebruiken trouwens. Wil je me alleen al wel een vraagprijs willen pben?