Voor de mensen met Wintec zadel een vraagje.
Voor de mensen met Wintec zadel een vraagje.
Ik zou graag willen weten van de mensen die een
wintec zadel hebben,welke kleur boom je erin heb zitten
en heb je dan een VZH zadel of een dressuurzadel?
wintec zadel hebben,welke kleur boom je erin heb zitten
en heb je dan een VZH zadel of een dressuurzadel?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
- Cindy+Uniek
Ik ben helemaal verliefd op de Isabell Werth moet ik eerlijk bekennen. Lekkere diepe zit, hiervoor had ik de Wintec pro dressuur, ook wel fijn. Deze heeft Yvet nu en die vind de Isabell Werth weer minder. Wat vind je zelf fijn zitten, een hele diepe zit of een minder diepe zit?
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Nou zit ook een beetje mee ,zo breed is Tika niet en ik heb nu een witte boom
maar ,ik heb nog 1 kleiner liggen misschien ga ik dat proberen.
maar ,ik heb nog 1 kleiner liggen misschien ga ik dat proberen.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
Geboren op 14-05-2001
lando heeft de witte boom. (de een na wijdste, want er is inmiddels ook al een paarse, maar die heeft blijkbaar nog niemand hier)
Vera en Muis hebben de rode. (vera had eerst de blauwe, die tussen de rode en zwarte in, maar ze werd te breed)
Ik lees niemand met een gele of groene. (smal of zeer smal) maar dat verbaasd me niet echt.
overigens zijn het allemaal dressuurzadels. Vlek had eerst een veelzijdigheid, met zwarte boom (later rood) maar die paste niet meer goed en nu heeft ze weer een leren veelzijdigheid
Vera en Muis hebben de rode. (vera had eerst de blauwe, die tussen de rode en zwarte in, maar ze werd te breed)
Ik lees niemand met een gele of groene. (smal of zeer smal) maar dat verbaasd me niet echt.
overigens zijn het allemaal dressuurzadels. Vlek had eerst een veelzijdigheid, met zwarte boom (later rood) maar die paste niet meer goed en nu heeft ze weer een leren veelzijdigheid
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Je hebt ze ook met een roze en paarse boom (extra breed) wij zitten er aan te denken om er zo een voor Cratos aan te schaffen. De noriker die nu bij onze paarden staat heeft een wintec met witte boom en die ligt prima en die is op dit moment echt nog een stuk breder dan onze Cratos.
[edit] de post van Sandrien niet gelezen sorry...Voor die bomen is ook een apart zadel, die schijnen niet goed te passen in de standaard wintec zadels is mij verteld bij Heja.
[edit] de post van Sandrien niet gelezen sorry...Voor die bomen is ook een apart zadel, die schijnen niet goed te passen in de standaard wintec zadels is mij verteld bij Heja.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Die nieuwe bomen passen niet in alle Wintec zadels hoor, niet in de mijne in iedergeval dat heb ik laatst nog nagevraagd.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Da's apart hier heb ik te horen gekregen dat je voor de wintec xl de keus hebt uit 3 verschillende (verwisselbare) bomen.Charret schreef:Daar heb je een apart zadel voor. Alleen die is echt heel plat en kun je alleen platter maken. Daar kunnen dus geen grotere bomen in. En die is er alleen in veelzijdigheid. Gisteren nog nagevraagd.
Morgan!! 

En die bomen maken het zadel alleen maar wijder. Ik weet niet welke kleur er standaard in zit [erg wijd dat wel] en dan kun je dus alleen wijder en niet smaller. Dat zullen dan de 3 mogelijkheden zijn..?Marijke&Rosco schreef:Da's apart hier heb ik te horen gekregen dat je voor de wintec xl de keus hebt uit 3 verschillende (verwisselbare) bomen.Charret schreef:Daar heb je een apart zadel voor. Alleen die is echt heel plat en kun je alleen platter maken. Daar kunnen dus geen grotere bomen in. En die is er alleen in veelzijdigheid. Gisteren nog nagevraagd.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Inderdaad. Ik vind de Isabell Werth niet fijn. Word teveel in 1 houdig gedwongen. Maar dat is heel persoonlijk.ulljon schreef:Ik ben helemaal verliefd op de Isabell Werth moet ik eerlijk bekennen. Lekkere diepe zit, hiervoor had ik de Wintec pro dressuur, ook wel fijn. Deze heeft Yvet nu en die vind de Isabell Werth weer minder. Wat vind je zelf fijn zitten, een hele diepe zit of een minder diepe zit?
Voor Iza gebruik ik een rode boom. De zwarte die ik erbij kreeg was echt te smal.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"