Zielig?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
anika

Zielig?

Bericht door anika » zo 04 feb 2007, 10:47

Hoi!

Mijn pony's staan hier met z'n tweetjes thuis.
Maar binnekort gaat Ysha weer tijdelijk naar een pensionstal en vanaf de zomer wil ik zeer regelmatig hele dagen op pad met haar het bos in. In de toekomst ook op vakantie met knollie en misschien zelfs wel wedstrijd.
Tsja, en dan staat die kleine Smurf ineens alleen. De vorige keer heeft hij dagenlang lopen schreeuwen.

Hoe denken jullie over het steeds uit elkaar halen van paarden?
Is het voor Ysha en Murphy niet te ingewikkeld?

Een derde zou misschien(!) in de toekomst mogen, als er een oplossing is voor het mest en als ik nog steeds een 'vast' inkomen heb (wat zou ik dat er vinden zeg O:) ) Maar dan komt er wel weer een probleem met de fijne dominantie Ysh...

Ik weet het, alles verschilt per paard, er zijn er genoeg die geïsoleerd leven, maar dat wil ik ze helemaal niet aan doen.

Wat zouden jullie doen/denken als jullie in zo'n situatie zaten?

Groetjes :wave:
Murphy :+: Ysha
Esther

Bericht door Esther » zo 04 feb 2007, 15:04

Jeetje, daar vraag je wat Anika..
Lastig, lastig...

Een paard alleen vind ik eigenlijk noiot goed, maar als het telkens om een paar daagjes gaat is het een anders verhaal..

Hoe lang blijft Ysha op de pension stalling.. Als ze daar lang blijft vind ik het eigenlijk wel sneu voor smurphy.. En dan is hij er op een gegeven moment aan gewend en dan komt ze weer terug en gaat ze weer... Eentje erbij zou het beste zijn, maar ja.. Dat is nu misschien nog niet mogelijk.. Misschien een vriendelijk geitje..
Ik kan het eigenlijk niet goed zeggen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nina1993

Bericht door nina1993 » zo 04 feb 2007, 16:42

ik wil ze geen van allen alleen hebben staan, hooguit voor een uurtje rijden. Ik heb ook heel gemakkelijk praten met 6 pony's die ik bij elkaar kan gooien, maar alleen vind ik niet echt een optie. Je zou aan een shetje kunnen denken of iets als een geit of schaap, zodat er in ieder geval nog wat levends bij loopt.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » zo 04 feb 2007, 18:23

Ik moet ook nog een oplossing voor ezel maar ik spaar voor een short van Ilona :D, die zijn helemaal geweldig :j en dan staat ezel niet meer alleen wanneer yes 6 maanden de wei op is. Ezel heeft hier zelf ook een weitje!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie