Nu al verharen?
Nu al verharen?
Als ik de poonies poets valt er al behoorlijk wat haar uit
Zouden ze al aan het verharen zijn? Het weer is natuurlijk behoorlijk raar, dus wat dat betreft zou het misschien wel kunnen. Maar stel nou dat het straks ineens weer koud wordt, dan staan ze daar in de kou. Ze staan allemaal 24/7 buiten, zonder deken dus. Heeft iemand (al) met hetzelfde te maken??

Alco en Coen, trouwens Zortin en Hermansenook, verharen ook als een gek.
Alco en Coen staan met hun neuzen lekker buiten en Coen loopt heel vaak buiten.
Zortin en Hermansen staan echt binnen en hebben mega kort haar maar die zijn ook heel erg aan het verharen.
Je kunt het niet tegen houden en als het kouder wordt zetten ze de haren wel omhoog.
Ik vind het wel prettig dat ze verharen, ik vind ze zonder wintervacht veel mooier. (idioot want alleen Coen heeft dik haar, maar toch)
Alco en Coen staan met hun neuzen lekker buiten en Coen loopt heel vaak buiten.
Zortin en Hermansen staan echt binnen en hebben mega kort haar maar die zijn ook heel erg aan het verharen.
Je kunt het niet tegen houden en als het kouder wordt zetten ze de haren wel omhoog.
Ik vind het wel prettig dat ze verharen, ik vind ze zonder wintervacht veel mooier. (idioot want alleen Coen heeft dik haar, maar toch)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- nancy imka
Arin en Ravina verharen ook allebei heel erg. Ravina is geschoren en staat met een deken op buiten, Arin is niet geschoren. Ik maak me er niet te veel zorgen over, ze verharen hier trouwens al een flinke tijd. Ravina heeft haar haar iets meer vast gehouden toen het even wat kouder was, maar nu verhaard ze er weer op los. 

-
Ja hoor, bij ons zijn ze ook bezig. Ronan staat overdag buiten, 's nachts binnen, beide met dek op en die verhaart al flink. Zijn vriendinnetje heeft geen deken op en die verhaart ook.
anca staat nu al een tijd binnen en die zit ook vrij dik in het haar, is ook in de rui.
En Baldrian is meestal binnen, zonder deken, met korte haren is ook flink aan het ruien.
En idd, ik zie ze ook liever met zomervacht, al vind ik die teddyberen toch ook wel lief om te zien.
anca staat nu al een tijd binnen en die zit ook vrij dik in het haar, is ook in de rui.
En Baldrian is meestal binnen, zonder deken, met korte haren is ook flink aan het ruien.
En idd, ik zie ze ook liever met zomervacht, al vind ik die teddyberen toch ook wel lief om te zien.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Nou, Jeskim is ook begonnen met de winterjas uit te doen en ze heeft volgens mij geprobeerd om het in één dag voor elkaar te krijgen.. Is niet gelukt, maar jemig, wat kwam daar vandaag ineens een berg haar af!!!
Zet straks foto's bij pics..
Zet straks foto's bij pics..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik zit helemaal onder de haren als ik Tika heb heb geborsteld. 

Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
-
Vjesta verhaard ook wel (een beetje) gisteren een nieuwe borstel gekocht http://divoza.com/shop/a.visit/45c62a6a ... a8c06406ef , nou ze heeft nog niet eerder zo gelukzalig gekeken als toen ik die ging uit proberen. Neusje in de lucht, flehmen, en daarna koppie laten zakken en lekker gaan staan slapen...