Dan toch iets anders?
Dan toch iets anders?
kan dat leiden tot wat kleine bultjes?
Met Alies heb ik vorige week zondag [niet gisteren] een eind gewadendeld. Ondertussen heeft ze ook wat gras op. Ik geloof dat ze al met al 10 min. heeft gegraast. Nu heeft ze 3 bultjes en een kleintje op haar buik en zijkanten schoft. Kan het daardoor zijn?
Ze jeuken niet, zijn niet van grote veranderd o.i.d.
[we zijn wel lekker into de bultjes he?]
Met Alies heb ik vorige week zondag [niet gisteren] een eind gewadendeld. Ondertussen heeft ze ook wat gras op. Ik geloof dat ze al met al 10 min. heeft gegraast. Nu heeft ze 3 bultjes en een kleintje op haar buik en zijkanten schoft. Kan het daardoor zijn?
Ze jeuken niet, zijn niet van grote veranderd o.i.d.
[we zijn wel lekker into de bultjes he?]
Laatst gewijzigd door Charret op di 23 jan 2007, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Nou gisteren heb ik Alies helemaal gepoetst en ik voelde er alleen maar meer 
Ze zijn niet allemaal even mooi rond en op sommig is de huis glad, zonder haar.
Ik hoorde van een stalgenootje dat een merrie hier op stal schurft heeft of iets in die trant dus ik ga Alies toch voor alle zekerheid helemaal met Betadine wassen vandaag. Ze heeft geen lichaamlijk contact met die merrie gehad, maar je weet wel hoe dat gaat met aaien.
Ik heb overigens aan de stalbaas gevraagd of er verandering in het voer was maar dit was niet het geval.
Betadine shampoo is toch goed of is er iets dat misschien beter ontsmet?

Ze zijn niet allemaal even mooi rond en op sommig is de huis glad, zonder haar.
Ik hoorde van een stalgenootje dat een merrie hier op stal schurft heeft of iets in die trant dus ik ga Alies toch voor alle zekerheid helemaal met Betadine wassen vandaag. Ze heeft geen lichaamlijk contact met die merrie gehad, maar je weet wel hoe dat gaat met aaien.
Ik heb overigens aan de stalbaas gevraagd of er verandering in het voer was maar dit was niet het geval.
Betadine shampoo is toch goed of is er iets dat misschien beter ontsmet?
Goed 
Een wasbeurt heeft ze toch eigenlijk wel nodig Janine
Ze krijgt dan gewoon een zweetdeken op en dan een lekker warme stal.
Mocht het erger worden o.i.d. haal ik gelijk de DA erbij.
De pest is dat niemand meer precies weet welke merrie er schuft of een andere huidaandoening had. Ik heb eigenlijk wel een idee welke het is. Hard to miss, maar staleigenaar zegt dat niemand huidproblemen heeft.. TYpisch.

Een wasbeurt heeft ze toch eigenlijk wel nodig Janine

Mocht het erger worden o.i.d. haal ik gelijk de DA erbij.
De pest is dat niemand meer precies weet welke merrie er schuft of een andere huidaandoening had. Ik heb eigenlijk wel een idee welke het is. Hard to miss, maar staleigenaar zegt dat niemand huidproblemen heeft.. TYpisch.
- Thessa Keizer
Aike heeft afgelopen zomer ook wat last gehad van schimmel op voornamelijk zijn hals en borst. Maar dit zag eruit als een wat zwarte plekjes ook met verminderde haargroei daar. Ik heb dat toen behandeld met Imaverol en dat werkte super. Maar als het schurft is, dan is imaverol niet de juiste behandeling en werkt enten inderdaad beter, want dat moet van binnenuit behandeld worden en volgens mij met nog een speciaal soort shampoo wassen. Maar eerst maar eens kijken of het helpt om met betadine te wassen. Je kan dan altijd nog de DA bellen.
Succes ermee.
Groetjes Thessa en Aike
Succes ermee.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Hoe kunnen ze daar eigenlijk zo aan komen?
Ik heb vandaag alles mee naar huis genomen om te wassen, Esther. Dat zal ik inderdaad niet moeten vergeten. Maar het staat in dezelfde kast als dat van Jouke. Kan dat kwaad? Het komt niet met elkaar in aanraking.
Eigen kant van de kast en eigen poetskist.
Ik heb vandaag alles mee naar huis genomen om te wassen, Esther. Dat zal ik inderdaad niet moeten vergeten. Maar het staat in dezelfde kast als dat van Jouke. Kan dat kwaad? Het komt niet met elkaar in aanraking.
Eigen kant van de kast en eigen poetskist.