Wat vinden jullie hier van?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
nancy imka

Wat vinden jullie hier van?

Bericht door nancy imka » do 18 jan 2007, 09:12

Naar aanleiding van het topic van Yvan heb ik ook nog een dierenarts rekeningentje waar ik niet zo blij mee was.

Zoals jullie weten is Imka dr kies operatief verwijderd. Op een maandag ging ik naar de kliniek toe om een nieuwe echo te laten maken van haar pezen. En haar kiezen te laten vijlen. Nou bleek dat er een kies getrokken moest worden. Dit om een ontsteking te voorkomen. We hebben gevraagd wat dat zou gaan kosten enz... (tja ik heb geen geldboompje en mijn geld begint na al die dierenarts bezoekjes toch aardig van mijn rekening te verdwijnen. Maar goed voor 500 euro zou hij verwijderd worden :o Dat vond ik veel geld maar ja ik kon haar niet laten lopen. Ze zouden hem vrijdag gaan verwijderen dus Imka donderdag avond gebracht. Maar die kies was slecht en kwam er niet uit hij brokkelde af. Ze moest dus blijven en toen moesten ze die kies eruit gaan stempelen. Een gat maken via haar schedel en hem eruit tikken. Afgelopen vrijdag moest ik terug hechtingen verwijderen en kiezen slijpen zodat alles weer recht staat. Nou vroeg ik was de rekening zou zijn. Ik rekende op 500 want dat hadden ze gezegt. En dat het wat duurder geworden was aangezien ze daar ook 9 dagen gestaan had met antibiotica enz enz dat begreep ik ook. Maar goed ik kreeg te horen het staat nog niet in de comp... Vond ik raar want het was ondertussen 3 weken later! De dag erna ik was aan het rijden belt mijn ma op. Er was een rekening van de DA maar er stond vd mey op dus ze had hem per ongeluk open gemaakt ze zegt hoeveel denk jij dat de rekening van Imka is... Ik zeg nou in de top 1000 euro. Nou zegt ze iets meer :o kost het grapje bijelkaar 1537,-. Ik vind dat niet echt netjes want ze hebben het bovendien nooit erover gehad dat het meer ging kosten. En dat het iets meer kost als ze zeggen maar dit is drie keer zo veel. En dan zit die rekening van afgelopen vrijdag er niet eens bij.

Wat zouden jullie hier mee doen? Ergens ben ik niet zo dat ik er naar toe stap van joh hoe zit dat. Maar het is wel heel veel meer geld als ze hadden gezegt!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Vera

Bericht door Vera » do 18 jan 2007, 09:15

mijn hemel! Wat een geld om een kies te verwijderen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
nancy imka

Bericht door nancy imka » do 18 jan 2007, 09:18

Imka heeft mij in een maand echt ontzettend veel geld gekost. In totaal 2030,- aan dierenarts kosten. Ik weet niet of ze denken dat ik een geldboom heb.... Ik hoop dus dat mijn verzekering snel over de brug komt. Ik denk ook als ik dit geweten had ik even verder was gaan kijken bij andere klinieken. Maar ja ik had zoiets van ik zit bij deze kliniek en ze zijn goed. Ze helpen je fantastische maar ja dat mag ook wel voor deze prijs...
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 18 jan 2007, 09:19

Phoe, lastig.
Staat eruit gespecificeerd waaruit het totaal is opgebouwd?
Tja ik weet niet of hun die €500 alleen operatiekosten zijn, of dat het duidelijk was dat het inclusief stalling en medicatie was (en incl BTW ;) )

Imka heeft er natuurlijk langer gestaan dan verwacht, en daarbij was een 2e operatie noodzakelijk.

Je zou wel contact op kunnen nemen met de vraag waarom ze niet even gemeld hebben dat de rekening 3keer zo hoog gaat worden! En dat je hier niet op gerekend had!
nancy imka

Bericht door nancy imka » do 18 jan 2007, 10:05

Janine schreef:Phoe, lastig.
Staat eruit gespecificeerd waaruit het totaal is opgebouwd?
Tja ik weet niet of hun die €500 alleen operatiekosten zijn, of dat het duidelijk was dat het inclusief stalling en medicatie was (en incl BTW ;) )

Imka heeft er natuurlijk langer gestaan dan verwacht, en daarbij was een 2e operatie noodzakelijk.

Je zou wel contact op kunnen nemen met de vraag waarom ze niet even gemeld hebben dat de rekening 3keer zo hoog gaat worden! En dat je hier niet op gerekend had!
Er staat dat het verwijderen van de kies 750 euro gekost heeft. Daarbij zijn nog de nodige foto's gemaakt. En antibiotica staat erop. Er staat niet eens dat ze daar gestaan heeft of wat ook. Op mijn oude kliniek stond echt van dag tot dag wat ze gedaan hadden hier staat het een beetje vaag op de rekening wat er gebeurt is zonder datum enz....
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 18 jan 2007, 10:24

Dus die 'dubbele' operatie kost je €750 en de rest van de +/- €750 is overige kosten...
Charret

Bericht door Charret » do 18 jan 2007, 10:33

Jeeetje wat een geld.. Ben je daarvoor verzekerd of weet je dat niet zeker?
Toch vind ik het ook niet echt netjes dat men niet laat weten dat je rekening moet houden dat de rekening zo ontzettend veel hoger uitvalt dan die 500 euro.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
nancy imka

Bericht door nancy imka » do 18 jan 2007, 11:24

Janine schreef:Dus die 'dubbele' operatie kost je €750 en de rest van de +/- €750 is overige kosten...
Ja dat is het hem juist er staat ook helemaal niet dat ze twee keer bezig geweest zijn met die kies er staat gewoon een keer kies verwijderen. En verder antibiotica en anestesie. Heel vaag staat het erop. Ook helemaal niet dat ze er negen dagen gestaan heeft ofzo. En ook de antibiotica die ik mee naar huis gekregen heb staat er niet op!

Ik ben idd verzekerd voor Imka. Ik weet verder niet wat de verzekering hier van vind.... Maar of je nou 25% van 500 moet betalen of van 1500 scheelt toch wel heel veel....
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 18 jan 2007, 11:38

Dat scheelt zeker!
Leentje

Bericht door Leentje » do 18 jan 2007, 12:55

ik zou idd ff bellen,en vragen om een gespecificeerde rekening.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Viv

Bericht door Viv » do 18 jan 2007, 16:18

Idd vragen om de gespecificeerde rekening incl dagraportage wat ze per dag gedaan hebben.
Dat beoordeeld voor de verzekering ook wat makkelijker.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 18 jan 2007, 16:34

Heej meis,
ik zou inderdaad ook gewoon ff bellen of langsgaan (weet niet of het dichtbij is, dan kan je gewoon face-to-face praten, zou ik in dit geval wel fijner vinden) en vragen waar het allemaal vandaan komt ja.... ik neem niet aan dat ze bij wijze van spreken 30 euro vragen per dag dat ze er heeft gestaan?!?! dus daar kan dan toch niet zoveel vandaan komen?!?!
Gewoon even navragen en in ieder geval duidelijk laten weten dat ze in het vervolg beter eerlijk van tevoren aan kunnen geven als er dus meer gedaan moet worden dan ze dachten wat dat extra zou gaan kosten!!! dan ben je in ieder geval op de hoogte en schrik je je geen ongeluk als zo in ene die rekening binnenkomt!!!!
Succes daarzo!!!
xxxx Cindy
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 19 jan 2007, 09:43

Cindy+Uniek schreef:Heej meis,
ik zou inderdaad ook gewoon ff bellen of langsgaan (weet niet of het dichtbij is, dan kan je gewoon face-to-face praten, zou ik in dit geval wel fijner vinden) en vragen waar het allemaal vandaan komt ja.... ik neem niet aan dat ze bij wijze van spreken 30 euro vragen per dag dat ze er heeft gestaan?!?! dus daar kan dan toch niet zoveel vandaan komen?!?!
Gewoon even navragen en in ieder geval duidelijk laten weten dat ze in het vervolg beter eerlijk van tevoren aan kunnen geven als er dus meer gedaan moet worden dan ze dachten wat dat extra zou gaan kosten!!! dan ben je in ieder geval op de hoogte en schrik je je geen ongeluk als zo in ene die rekening binnenkomt!!!!
Succes daarzo!!!
xxxx Cindy
Mijn vriend wilde er ook meteen heen maar ik heb op zo'n moment niet zo'n grote bek! Het is natuurlijk belachelijk dat ze zeggen dat het 500 gaat kosten en dat er een rekening van 3x zo veel binnen komt. Dat het iets meer was ok ze heeft er langer gestaan enz maar dat staat er niet eens op dat ze daar gestaan heeft. En ook op de rekening staat dat ze 15 december behandeld is terwijl dat dus de 12e en de 16e geweest is. Vond ik ook wat appart. Maar goed ik moet toch nog even terug bellen voor Imka haar oog want die is sinds de operatie ook al niet goed zalfje hier zalfje daar maar nog steeds ellende. Maar goed ik ga het in ieder geval nog wel even vragen!
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Viv

Bericht door Viv » vr 19 jan 2007, 12:17

Hebben ze wel de juiste rekening naar de juiste eigenaar gestuurd. Als de behandeldatum niet klopt hebben ze mischien gegevens verwisselt (zeker omdat het verschil zo abnormaal is) van een ander paard wat toevallig ook voor het trekken van een kies kwam..
Ik zou toch even langsgaan als ik jou was.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nina1993

Bericht door nina1993 » vr 19 jan 2007, 13:23

Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten. Jij rekende op een totaal ander bedrag. Het is niet zo dat ze dit zomaar kunnen maken.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 19 jan 2007, 17:09

Dus jullie vinden het ook raar, ze heeft er natuurlijk wel onverwachts negen dagen moeten verblijven. En het is niet in een keer gelukt! Helaas heb ik geen scanner anders had ik de rekening kunnen scannen en het jullie kunnen laten lezen hoe vaag ze het hadden berekend en allemaal zonder data enz enz foto's staat ook alleen maar de prijs bij zonder het aantal.... :?
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 19 jan 2007, 17:19

gewoon idd wat de rest ook zegt, specificatie vragen en als ze die niet kunnen geven zou ik toch zeggen dat ze dan hun agenda/zaakjes wel wat beter op orde kunnen houden, want ze horen nu gewoon nog terug te kunnen kijken in hun administratie wanneer wat is gedaan!!
succes!!!
xxxx
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Plaats reactie