Chippen
Chippen
Hoi hoi,
Beetje een domme vraag, maar hoe weet ik of Libero gechipt is ja of nee. Staat dit in zijn papieren vermeld??
Alvast bedankt, gr Annemarie
Beetje een domme vraag, maar hoe weet ik of Libero gechipt is ja of nee. Staat dit in zijn papieren vermeld??
Alvast bedankt, gr Annemarie
als het goed is staat het in zijn papieren en anders kan je bij het volgende bezoek van de DA eens vragen of hij de chipreader mee wil nemen, dan weet je het gelijk zeker
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

als het in het papier staat, dan staat het boven zijn naam en dan een streepjescode en een code die meestal(meeste codes die ik heb gezien althans) met 528 begint ofzo.. best een lange code.

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Als hij is gechipt staat er inderdaad een nummer dat met 528 begint in het paspoort, tenzij het geimporteerd is dan begint het met een ander nummer.
en anders kun je aan de dierenarts vragen of hij het met een chiplezer even kan nakijken. als je het gelijk met het enten doet kost het meestal niets.
en anders kun je aan de dierenarts vragen of hij het met een chiplezer even kan nakijken. als je het gelijk met het enten doet kost het meestal niets.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Bij Rosco zit er een sticker met een barcode in zijn paspoort. Hetty en Stefan deden in het verleden wel veel mee met allerlei fjordenactiviteiten en (al was het chippen toen nog niet verplicht) het zou mij niet verbazen als hij gechipt is. Toen de dierenarts bij ons kwam om ons vorige paard de chippen heeft hij eerst gekeken of er niet al een chip inzat. Volgens mij heeft bijna iedere dierenarts wel zo'n transponderzoeker/ lezer bij de hand. Libero staat toch ook ingeschreven bij het stamboek (in het hulpboek) als hij gechipt is, is het daar zeker bekend. Gewoon even bellen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ik verwachtte ook wel dat Hetty hem toen ter tijd had laten chippen hoor, weet het ook bijna wel zeker. Ik heb even gekeken, er zit een sticker met een barcode met een ellelang nummer in zijn paspoort geplakt, hij zal dus wel gechipt zijn
Dat scheelt weer in de portemonee
Bedankt voor jullie reacties!

Bedankt voor jullie reacties!