Het liefst gewoon nr van de vraag en daar dan een a,b,c,d of e achter. Graag via PB om het overzichtelijk te houden! Bij intresse wil ik de uitslagen achteraf wel bekent maken

Tevredenheid over het Nederlands Fjordenpaarden Stamboek.
De vragen worden beantwoord met
a. helemaal mee oneens,
b. redelijk mee oneens,
c. neutraal,
d. redelijk mee eens,
e. helemaal mee eens.
Advies:
1.Ik ben tevreden over het advies dat ik heb gekregen van de hengstenhouder met de keuze van de hengst bij mijn merrie (alleen voor hengsten van het hengstenfonds!!)
Klachtenbehandeling:
2.Als ik een klacht heb dan word hier voldoende aandacht aan besteed door het stamboek.
Organisatie:
3.Ik ben tevreden over de organisatie van het stamboek. (dit wil zeggen de voorzitter, keurmeesters ed.)
4.Ik vind dat de voorzitter van het stamboek zijn taak goed vervuld.
Klantgerichtheid:
5.Ik ben tevreden over de manier waarop ik telefonisch te woord gestaan word.
6.Ik hoef niet lang te wachten voordat ik iemand aan de telefoon heb.
Documentatieverwerking:
7.Ik vind dat de geboortebewijzen/dekbewijzen snel genoeg verwerkt worden bij het stamboek.
8.Ik vind het vervelend dat ik het paspoort van mijn paard op moet sturen wat betreft de overschrijving op naam.
Informatie:
9.Ik ben tevreden over de informatie die in het boekje Fjordenpaard en op de site www.fjordstudbook.com staat.
10.Ik vind dat er meer informatie in het boekje Fjordenpaard en op de site www.fjordstudbook.com moet komen te staan.
11.Ik ben tevreden over de informatie betreffende de inschrijving en overschrijving van mijn paard.
Overig:
12.Ik ben van plan vaker gebruik te maken van de hengsten van het hengstenfonds.
13.Ik ben tevreden over de aankopen van hengsten van het hengstenfonds/ stamboek.
14.Ik ben tevreden over de manier waarop de paarden gekeurd worden.
15.Ik ben tevreden over de manier waarop de hengsten aangekocht en gekeurd worden.
16.Ik ben tevreden over de hengsten die in Nederland gestationeerd zijn.
17.Ik vind het fijn dat de hengsten ieder jaar op een nieuw station geplaatst worden.