adressen/webpagina's goede handelaren

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
fjordido

adressen/webpagina's goede handelaren

Bericht door fjordido » vr 29 dec 2006, 14:13

Hoi hoi!!

Zoals sommigen van jullie weten (en sommigen niet) heb ik een tijd terug een kijker gehad bij Wendrika. Hoewel Wen echt een lief kuikentje is, heb ik het vanwege de onzekerheid van haar dochters niet aangedurft.

Maar zij zijn nog steeds op zoek naar een leuk fjordje!!
1 tje die een echte beginnerspony genoemd mag worden, maar het moet geen afgeragte duffe speklap zijn.... 8)7
het moet echt een leuk plaatje zijn! Merrie of ruin maakt niet zoveel uit, als de merrie maar niet in een spook veranderd als ze hengstig is ;)

Nu zou het eigenlijk het mooiste zijn als ze dus bij iemand een fjord kunnen kopen met bijv proeftijd, omruilgarantie of i.d.
veel gerenommeerde fokkers doen dit.

Wie heeft goede ervaringen met fokkers?
En weten jullie of zij op dit moment een leuke pony (of pony's) te koop hebben staan?
En hebben jullie het adres van de fokker en evt. een website?

Ik ben benieuwd!!!

Groetjes ILOON
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » vr 29 dec 2006, 14:58

ik kan je een tel nr geven, dan moet je mij maar even pb en of mailen, maar op proef krijg je denk ik nergens meer, bij de meesten kan je zo vaak komen als je wilt.
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 29 dec 2006, 18:03

We hebben in wanneperveen nog een jonge merrie staan. Volgens degene die haar beleerd heeft, was het echt DE beginnerspony. Rustig, braaf, werkwillig en absoluut niet snel onder de indruk van vreemde dingen. Ze is alleen wel alleen maar beleerd en daarna niet meer doorgereden...

Verder hebben we nog wel aantal fjorden, maar die zijn allemaal helaas nog niet beleerd.
Hoe Phoebe op de vdberg-site is zou ik zo 123 niet weten, maar zou het na kunnen vragen (als ze nog niet verkocht is).

Alleen proeftijd of omruilen wordt hier niet per definitie gedaan, omdat je nooit weet hoe je het paard weer terug gaat krijgen. Hier komen 'proberen' mag wel ten alle tijde!
Geluk is de vrucht van intens werk
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » zo 31 dec 2006, 07:08

heb wel eventueel een telefoonnummer van Jan Lips in Breda, heeft altijd een aantal leuke fjorden staan, misschien zit er bij hem iets tussen.

Pb me maar als je zijn nummer wilt.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Yvette_Minouk

Bericht door Yvette_Minouk » zo 31 dec 2006, 10:12

Moet je eens op de fjovrili-site bij advertenties kijken, daar staan 2 goeie fjorden op.
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » di 02 jan 2007, 08:27

Bij Anton van de Brink (de Wildkamp) hebben ze ook wel eens fjordjes te koop. Maar of ze nu iets hebben? Je zou eventueel Charlot (van Tjico) of Erwin (okkie/erwin hier op FW) ff moeten PB'en die zijn daar 'dagelijks'.
Plaats reactie