Nog een keer scheren?
- joske_vuran
- Contacteer:
Nog een keer scheren?
Vuran is eind oktober geschoren, dit heb ik voor ons doen dus vrij vroeg gedaan omdat hij vorig voorjaar nog niet helemaal weer lekker in zijn vacht zat. (Hij was toen midden november geschoren)
Alleen dit jaar is het heel anders! Nu is zijn vacht dus al een heel eind aangegroeid en zweet hij weer flink, en echt snel droog is hij niet meer.
Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik hem nog een keer zal scheren. Zou hij dan niet weer te laat in zijn vacht komen in het voorjaar? En áls ik hem nog een keer scheer, kan ik dat dan het beste nu zo snel mogenlijk doen of kan het ook over 2-3 weken nog?
Alleen dit jaar is het heel anders! Nu is zijn vacht dus al een heel eind aangegroeid en zweet hij weer flink, en echt snel droog is hij niet meer.
Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik hem nog een keer zal scheren. Zou hij dan niet weer te laat in zijn vacht komen in het voorjaar? En áls ik hem nog een keer scheer, kan ik dat dan het beste nu zo snel mogenlijk doen of kan het ook over 2-3 weken nog?

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Prisca heb ik begin november geschoren en daar zit nu ook alweer aardig haar op!
Dus ik ga haar januari weer opnieuw scheren!
Dus ik ga haar januari weer opnieuw scheren!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Gewoon doen Joske, ik zat 3 weken geleden met hetzelfde probleem als jij en heb Oos ook voor de tweede keer geschoren en er kwam een best pak haar af... Ik zou alleen niet te lang wachten. Het wordt ook steeds kouder...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Cindy+Uniek