strand ???
strand ???
Ik wil met Shadow en de hond op 2e kerstdag op het strand en in de duinen wandelen. Ik heb alleen geen idee waar er een strand is waar we makkelijk de auto met trailer kwijt kunnen, er geen trappen gelopen hoeven te worden om het strand op te gaan en waar we ook nog een eindje in de duinen kunnen tuffen. We komen uit de Hoekse Waard en wil niet langer als +/- 1 uur in de auto zitten.
Wie kan mij helpen aan een geschikt strand???
Alvast bedankt !!
Wie kan mij helpen aan een geschikt strand???
Alvast bedankt !!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Ouddorp heb je meerdere goed te bereiken plaatsen om het strand op te gaan. Hou wel rekening met waarschuwingen voor klapzand, ben ook eens bijna weggezakt. Tja en ben zelf erg fan van Burgh-Haamstede omdat je dan ook door de duinen en bos kan. En Oostvoorne en Rockanje zijn ook goed te doen, bij Rockanje zit een parkeerplaats bijna bij het strand, Oostvoorne zal Lien het beste weten.
Veel plezier alvast!
Veel plezier alvast!
oostvoorne is beter als rockanje!
bij oostvoorne kun je namelijk aan het strand parkeren en kan je zo het strand op.
Erg leuk, en dan kun je ook de duinen in wandelen.
het enige is dat je eigenlijk een kaartje van de duiden nodig hebt (2,50 geloof ik) maar wordt bijna niet gecontroleerd.
zand is goed en je hebt volop de ruimte
voor eer info kun je pb sturen.
bij oostvoorne kun je namelijk aan het strand parkeren en kan je zo het strand op.
Erg leuk, en dan kun je ook de duinen in wandelen.
het enige is dat je eigenlijk een kaartje van de duiden nodig hebt (2,50 geloof ik) maar wordt bijna niet gecontroleerd.
zand is goed en je hebt volop de ruimte

voor eer info kun je pb sturen.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- Thessa Keizer
Bij Hoek van Holland kan je ook ongeveer op het strand parkeren, echt letterlijk tot aan het strand, erg makkelijk en geen trapjes o.i.d. In ieder geval veel plezier.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!