heey,
ujord is zoals ik verteld had voor de 2e keer geschoren ,, eind novemer en nu na 5 weken weer omdat haar vacht geen verschil meer maakte met hoe ze normaal in haar wintervachtje zit..nu heeft ze met die dikke vacht onder een 300 grams deken gestaan en nu is ze weer kaal en heeft ze nog steeds die deken op .. zal ik er een onderdekentje ( fleece of wol) onder leggen ja of nee ? of zal ik gewoon als het een koude nacht word een fleece deken eronder leggen..ik weet het niet op stal zijn de meningen nogal verdeelt. ujord staat overdag de hele dag op de wei en snachts op stal... ik weet het ook niet misschien word ze te zacht als ik er nu weer dekentje op leg maar als ze het koud heeft gaat ze weer zoo teddy vacht maken
en heeft er iemand nog een dekentje liggen voor een klein bedrag?
wat denken jullie ????[/u]
deken vraagje
deken vraagje
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Ik heb Ozar twee weken geleden geschoren. Die stond sinds oktober geschoren onder een 200 grams. Nu hij weer geschoren is heeft ie een 300 grams. Op zich voor overdag wel voldoende, nu is het hier vanacht koud geweest, 2 graden, en ik vond hem vanmorgen niet echt warm onder zn dek. Wat ik ga doen is als het gaat vriezen een 450 grams erop doen. Voorlopig laat k hem even zo lopen. Controleer anders een paar keer of je paard niet koud is. Als dat niet zo is zou ik hem lekker laten lopen. Een onderdeken vind ik zelf helemaal niks met naar buiten doen, als ze een buitje pakken wordt die drijfnat op de plekken die eruit steken en trekt al het vocht eronder...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL