fjord mak maken
fjord mak maken
heey hallo allemaal
heeft er iemand ervaring bij ene trudy in rutten ze rijd fjorden in van hengshouderij van de berg
ik wil nl ook mn 3,5 jarige fjord laten inrijden en verkeersmak maken bij een goede adres.
heeft er iemand ervaring bij ene trudy in rutten ze rijd fjorden in van hengshouderij van de berg
ik wil nl ook mn 3,5 jarige fjord laten inrijden en verkeersmak maken bij een goede adres.
Laatst gewijzigd door zjimmy op di 05 dec 2006, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Esther bedoeld het in: Zij kunnen vast wel oordelen over Trudy, aangezien je vraagt of iemand ervaring heeft met haar 
Tja brave paarden komen netjes beleerd terug (kennen basisgangen en je kan er op zitten). De wat pittigere paarden, houd ik vaak een slag om de arm, veelal komen die terug met de mededeling wat hun 'fout' is, maar er is niet of nauwelijks geprobeerd deze fout er uit te rijden.
Heb haar zelf nog niet zien inrijden, Mieke hier wel.
Zelf heb ik altijd wel ander adres die ik aankaart voor het beleren van paarden: Martin Stegeman in de Blesse. Die man deinst niks terug voor een paard wat gek doet. Beleerd ze keurig tot ze braaf en goed te rijden zijn (werkt ook meteen naar stelling, buiging, souplesse) en is niet duur voor de geleverde kwaliteit.

Tja brave paarden komen netjes beleerd terug (kennen basisgangen en je kan er op zitten). De wat pittigere paarden, houd ik vaak een slag om de arm, veelal komen die terug met de mededeling wat hun 'fout' is, maar er is niet of nauwelijks geprobeerd deze fout er uit te rijden.
Heb haar zelf nog niet zien inrijden, Mieke hier wel.
Zelf heb ik altijd wel ander adres die ik aankaart voor het beleren van paarden: Martin Stegeman in de Blesse. Die man deinst niks terug voor een paard wat gek doet. Beleerd ze keurig tot ze braaf en goed te rijden zijn (werkt ook meteen naar stelling, buiging, souplesse) en is niet duur voor de geleverde kwaliteit.
Geluk is de vrucht van intens werk
Afhankelijk wat ze levert he
Voor een keurig beleerd paard wat braaf is, is het natuurlijk koopje. Maar krijg je een paard terug waarvan ze zegt: Je kan er op zitten en op goed geluk doet ie wat hij moet doen, of wat dan ook...tja dan vind ik het weer duur.
Meende dat die Martin destijds 100 euro beleren, 100 euro overnachting vroeg en dat was toen ook week of 2. Maar mocht je echt geinteresseerd zijn wil ik het wel voor je navragen!

Meende dat die Martin destijds 100 euro beleren, 100 euro overnachting vroeg en dat was toen ook week of 2. Maar mocht je echt geinteresseerd zijn wil ik het wel voor je navragen!
Geluk is de vrucht van intens werk
kijk je moet altijd doen,wat jou goeddunkt,maar dan kan het al te laat zijn he?zjimmy schreef:nee hoor meid dank je
trudy komt zjimmy as zaterdag halen als t niks is geworden kan ik altijd nog verder kijken
iets weer afleren,is veel moeilijker dan en paard iets leren.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
weet niet of rianne het ook doet in de winter...
maar Ydel kwam daar heel goed en mak vandaan!!!
ik zou ook wat beter hebben rondgekeken...
want wat jij zegt: dan kan ik altijd nog verder kijken, dat is niet zo.
want als je een paard eenmaal op een manier hebt ingereden, dan heb je dat er niet zomaar weer uit...
maar Ydel kwam daar heel goed en mak vandaan!!!
ik zou ook wat beter hebben rondgekeken...
want wat jij zegt: dan kan ik altijd nog verder kijken, dat is niet zo.
want als je een paard eenmaal op een manier hebt ingereden, dan heb je dat er niet zomaar weer uit...

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ik lees toch duidelijk hierboven verhalen over hoe fjorden bij haar vandaan kwamen.zjimmy schreef:ik hoop dat iemand daar is geweest met zn fjord maar diegene hoor ik nog niet
En ik dacht dat Annabel en Mieke de hengsten van Van de Berg inreden?
Nou ja, uiteindelijk is het je eigen keuze. Ik hoop dat je paardje er netjes beleerd vandaan komt.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
De meeste paarden van Bart gaan naar Trudy, maar af en toe wordt er door Annabel en Mieke een paard ingereden.yvette schreef: En ik dacht dat Annabel en Mieke de hengsten van Van de Berg inreden?
Tot nu toe zijn er na mijn weten nog geen hengsten van bart ingereden door Trudy. ik geloof dat de dochter van bart dat altijd deed maar dit weet ik niet zeker!
Voor een mening van bart over Trudy haar inrijden, is het inderdaad het makkelijkste om even te bellen of te mailen(e-mail en telefoonnummer is te vinden op de site www.bvandenberg.nl)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
waarom vraag je hier advies als je het toch al hebt geregeld?zjimmy schreef:nee hoor meid dank je
trudy komt zjimmy as zaterdag halen als t niks is geworden kan ik altijd nog verder kijken
Ik kan haar trouwens niet, dus kan er ook niet over oordelen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo